AUTO-MOTO

Historija Hondinih vozila, od bicikla koje pokreće motor do prvog crvenog "autića"

Piše: R. Be.

23.10.2017

U Hondinoj kolekcionarskoj dvorani u Japanu, nalazi se više od 300 obnovljenih i originalnih modela .

Ovo je najbolje mjesto za vidjeti sve legendarne modele japanskog brenda pod jednim krovom.

Nalazi se u okviru kompanije Twin Ring Motegi u Japanu, a kolekcija je podijeljena na tri sprata i prepuna Hondinih najvećih proizvoda. 

Ukupno posjeduje oko 300 obnavljenih i originalnih modela, uključujući sve od ranih motocikala, do ikonosnih trkača i ranih serija K automobila.

Izgrađena je 1998. godine, 50 godina nakon što je formirana kompanija Honda Motor. Ako niste u mogućnosti da putujete do Motegija, uživajte u onom što su zabilježili reporteri magazina Autoexpres

Danas ćemo predstaviti prva Hondina vozila, proizvedena od 1946. do 1963. godine. 

1946 Honda Auxiliary engine

FOTO: Autoexpress.co.uk.

Honda je u početku proizvodila motore koji su pokretali bicikla. Mali pomoćni motori postavljani su na bicikle, koji su bili glavni način transporta u Japanu nakon rata. Bicikl je koristio 50cc motor, koji se inicijalno koristio za generisanje radio generatora.

Tip D bio je prvi pravi Hondin motocikl. Zasnovan je na čeličnom "kanalu" koji je bio pogodan za masovnu proizvodnju.

1949 Honda Dream Type D

Honda T360 prvo je vozilo japanskog proizvođača na četiri točka. Izgledao je poput malog pikapa. Pokretao ga je 354cc četvorocilindrični motor koji je mogao razviti 30 KS.

1963 Honda T360 

Samo dva mjeseca nakon T360 proizvedeno je drugo vozilo. Bio je to S500, mnogo veće i snažnije vozilo, koje je pokretao motor od 531cc, koji je proizvodio 44 konjske snage. Bilo je to prvo japansko vozilo u crvenoj boji. 

Honda S500

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.