Izuzetno važan model za historiju marke Peugeot, dvosjed L45 Grand Prix iz 1914. godine, postigao je cijenu od čak 7,26 miliona dolara na aukciji kuće Bonhams u Los Anđelesu.
Dugo se smatralo da je trkački bolid s početka 20. stoljeća, koji danas predstavlja ikonu bogate takmičarske historije francuskog proizvođača, 1916. godine vozio Dario Resta na trci Indianapolis 500 i osvojio prvo mjesto, ali tek nedavno je potvrđeno da ga je u stvari vozio Ralf Mulford (Ralph) i završio treći.
Tih godina Peugeot je dominirao stazama, a još je ranije, 1913. godine Džuls Gou (Jules Goux) pobijedio na istoj trci izdržljivosti u sličnom modelu.
Nakon tima Peugeota, ovaj jedan od tek dva preživjela primjerka do danas je imao samo tri vlasnika: pomenuti trkač Ralf Mulford ga je ustupio kolegi Artu Klajnu (Klein) koji se u njemu trkao 1919. i 1920. godine da bi ga je zatim kupio Lindli Bodvel (Lindley Bothwell), bogati kalifornijski uzgajivač narandži i kolekcionar iz čije kolekcije je auto, gdje je bio krunski dragulj, i stigao na aukciju. Auto je u savršenom stanju, a sve na njemu je originalno kao i kada je 1914. bio u rukama tima Peugeota.
Zanimljivo, Peugeot L45 Grand Prix inicijalno je pokretao 3,0 litarski motor koji je 1916. zamijenjen većim 4,5 litarskim četvorocilindrašem s dvije bregaste osovine, četiri ventila po cilindru i 115KS pri 2800 obrtaja, a bolid je imao doboš-kočnice na sva četiri i lisnate opruge na prednjoj i zadnjoj osovini.
Razlog zašto je ovaj histroijski Peugeot postigao tako visoku cijenu leži u činjenici da šasija i motor imaju oznake No. 1, što znači da je riječ o prvom takvom primjerku, a s obzirom na to da se ne zna mnogo o drugom preživjelom, može se reći da je ovaj Peugeot L45 i posljednji vozni i originalni Gran prix model iz blistavog trkačkog perioda francuskog proizvođača s kojim su se na stazama u to doba mogli nositi samo bolidi Mercedesa.