AUTO-MOTO

Najpovoljniji novi automobili u 2018.

Avaz.ba

4.1.2018

Nova 2018. godina bit će više nego uzbudljiva u automobilskoj industriji, ali neće je obilježiti samo luksuzna i supersportska vozila, već nekoliko modela dostupnih "širim narodnim masama". Ove godine na scenu će izaći novi Renault Clio, Ford Focus, a svjetlost dana će ugledati nova Volkswagenova uzdaniac T-Cross. 

Škoda Fabia će biti "našminkana", a čeka se i nasljednik FIAT Punta. Pogledajte preporučene modele vrijednosti do 20.000 eura.  

FIAT Punto IV – upravo bi četvrta generacija Punta, koji će se na dizajnu umnogome oslanjati na starijeg brata Tipa, trebalo da bude najpristupačniji model u narednoj godini, eventualno 2019. ako se oduži njegov izlazak. Još nema informacija ni gdje će se proizvoditi, a nada mu se Kragujevac. Predviđena cijena – 10.000 eura.

Ford Ka - približnu cijenu imat će i Fordov najmanji adut Ka koji čeka "fejslift" tokom 2018., uz blagu promjenu dizajna, tačnije adaptaciju na aktuelnu Fordovu koncepciju, te novi multimedijalni sistem. Ka bi trebalo da bude oko 1.00 eura jeftiniji od Fieste. Predviđena cijena 10.000 eura.

Dacia Duster - stiže i druga generacija Dustera sa novim multimedijalnim sistemom u koji je uključen pogled od 3600 stepeni. Planirani su po dva standardna Renaultova benzinska i turbodizel agregata. Predviđena cijena – 12.000 eura.

Škoda Fabia – kompanija iz Mlade Boleslav će osvježiti svog aduta Fabiu. Dobit će novu prednju masku, sličnu Superbu, uz izmjenu farova i novog branika kako bi se približila novim modelima. Kao i kod drugih članova VW grupe, benzinski 1.2-litarski TSI bit će zamijenjen sa 1.0-litarskim agregatom, a dok će 1.4-litarski dizel biti zamijenjen sa 1.5-litarskim TDI. Predviđena cijena – 12.000 eura.

Peugeot 1008 – francuski div se fokusirao na proboj na SUV tržištu, pa je u planu izbacivanje i najmanjeg modela 1008, ali bez pogona na sva četiri točka. Pogonit će ga standarni trocilindraš sa do 90 KS, dok će automatski mjenjač koštati dodatno. Predviđena cijena 12.500 eura.

Renault Clio – novi Clio, peti po redu, bit će kompletno "renoviran", kako spolja, tako i unutra. Stižu i novi motori, uključujući i hibridnu verziju. Predviđena cijena – 12.500 eura.

Peugeot 208 – “Lavić” nije zaboravio ni na "obične" automobile. Stiže druga generacija modela 208 razvijene u saradnji sa kineskim partnerom Dongfengom. Za razliku od prethodne, nova dvestoosmica bit će lakša 100 kilograma, a dizajnom će pratiti kompaktni model 308. Pogonske jedince će biti benzinski trocilindraš i dizel sa četiri cilindra, a moguća je i opcija sa elektromotorom. Predviđena cijena – 12.900 eura.

Lada xCode – Rusi imaju velike ambicije na evropskom tržištu, poslije X-Raya stiže i xCode, koji je kao dizajnirao Stiv Matin, zadužen za novo lice ruskog brenda. Sportska sjedišta, automatski mjenjač, multimedijalni sistem nalik na tablet, Rusi imaju svog aduta u SUV moru. Predviđena cijena – 14.500 eura.

Kia Cee’d – Poslije šest godina nasljednika dobiva Cee'd, koji će malo porasti, uz nešto konzervativniji dizajn u odnosu na aktuelni model. Osim hečbeka sa pet vrata, stiže i trovratni Pro cee'd, te karavan i GT verzija sa pojačanim performansama. Gama motora će raspolagati od 90 do 200 KS. Predviđena cijena – 16.000 eura.

Suzuki Jimny - jedna od Suzukijevih ikona opet će oživjeti. Stiže poputno novi Jimny. Trenutni model napravljen je daleke 1998., a u međuvremenu je samo nekoliko puta "šminkan". Nasljednik će biti fokusiran na praktičnost i jednostavnost, a kao i do sada glavni adut će mu biti off-road. Predviđena cijena – 16.000 eura.

Honda Jazz – japanski gigant oblači Jazz u novu ruho. Prednji dio će podsjećati na Civic, a novina je i takozvani Dynamic paket sa 1.5-litarskim trocilindrašem od 130 KS. Predviđena cijena – 16.400 eura.

Audi A1 – automobili sa tri vrata su prošlost, u budućnosti će i najmanja vozila imati petero vrata, pa tako i novi A1. Kompanija iz Ingolštata ne planira kabriolet verziju, ali će A1 obogatiti najnovijom tehnologijom kada su u pitanju upravljanje i multimedijalni sistem. A1 će u budućnosti imati čak i pogon na sva četiri točka, iako je prvobitno quattro bio planiran samo za jaču S1 verziju. Predviđena cijena – 17.000 eura.

Toyota Auris – treća generacija Aurisa dijelit će platform sa CH-R i Priusom, što će s jedne strane smanjiti troškove proizvodnje, a s druge omogućiti istu tehnologiju. Planirano je da preuzme i novi hibridni sistem sa Priusa, a motor od 122 KS će moći da spusti potrošnju i na ispod tri litra. Predviđena cijena – 17.000 eura.

VW T-Cross – SUV verzija Pola predstavljena je 2016. u Ženevi, a svjetlost dana će ugledati sa "braćom" iz ostalih VW kompanija Seat Aronom i budućom Škodom Polar, ali će vizuelno biti potpuno drugačiji. VW osim benzinaca i dizela kao pogon planira i hibrid i elektromotor, a najjača verzija će biti dvolitarski benzinac sa 200 KS u T-Cross GTI modelu. Predviđena cijena – 18.000 eura.

Citroën C4 Cactus – novo izdanje francuskog kompakta obećava veću udobnost pomoću novih amortizera sa hidrauličnim zaustavljanjem. Moderan izgled, viši klirens, manje plastične površine, novi C4 će izgledati kao krosover. Predviđena cijena – 18.000 eura.

Mazda 3 – ovaj model bit će zasnovan na KAI konceptu iz oktobra 2017. Vozilo će izgledati glatko, sa masivnom, agresivnom prednjom maskom i uskim farovima. KAI Concept nije samo dizajnerska studija, već i tehnološki korak sa novim Skyactiv X motorima. Predviđena cijena – 18.300 eura.

Ford EcoSport – model koji je “sahranio” B-Max dobiva više od nove šminke. Prvi put će imati pogon na sva četiri točka, ali samo uz 1.5-litarski dizel sa 125 KS. Ford će na tržište izbaciti i sportsku verziju ST-line. Predviđena cijena – 18.590 eura.

Ford Focus – američki gigant konstantno modernizira svoj najprodavaniji model u Evropi. Novi će biti oko 50 kilorama lakši, na novoj C2 platrofrmi. Bit će opremljen sa svim čime Ford grupa raspolaže u smislu pomoći upravljanja, multimedijalnog sistema, povezivanja, pa i autonomne vožnje. Predviđena cijena – 19.000 eura.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.