AUTO-MOTO

Novo rođenje ikone: Mercedes Benz G-klase osvaja na prvi pogled

Avaz.ba

23.1.2018

Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+5

- Nova G-klasa još više podiže standarde na svim važnim poljima – u pogledu performansi na putu i van njega, kao i u komforu i telematici. Novi model naše serije koja najduže traje idealno je opremljen da nastavi uspješnu priču. Ukratko, nova G-klasa je I dalje G, samo bolja.

Ovo je izjavio Ola Kelenius (Kallenius), član odbora kompanije Daimler AG, zadužen za istraživanja i razvoj Mercedes-Benz automobila, nakon što je njemački proizvođač lansirao novo izdanje legende među terencima.

G-klasa, luksuzno terensko vozilo kompanije Mercedes-Benz, već dugo se smatra ikonom dizajna. Vanjski izgled ovog vozila nije se značajno promijenio od 1979. godine. Klasični elementi i dalje imaju svoje veoma specifične namjene, baš kao i ranije, i daju G-klasi njen jedinstven izgled. I dalje ima karakterističnu kvaku i zvuk prilikom zatvaranja, robusnu vanjsku zaštitnu traku, vidljiv rezervni točak na zadnjim vratima i istaknute pokazivače smjera.

Veliki iskorak

S posljednjom modernizacijom, ovo terensko vozilo koje je decenijama konstantno tehnički unapređivano, ali vizuelno ostalo skoro isto, pravi iskorak u novu eru i tehnološki i izgledom. Nova G-klasa je duža za 53 mm i šira za 121 mm i još bolje se ponaša kako na putu tako i van njega.

Više nego ikada ranije, nova G-klasa izgleda kao da je napravljena iz jednog komada. Sve površine imaju strog dizajn i više napetosti, dok je njihov kvalitet doveden na viši nivo. Rezultat toga su uži i precizniji zazori i harmoničniji prijelazi.

Dok je eksterijer zadržao poznati izgled, enterijer G-klase radikalno je izmijenjen. Dobiven je moderan redizajnirani. Već na prvi pogled i dodir jasno je da su u izradi korišteni samo materijali visokog kvaliteta. Završna obrada svakog detalja rađena je ručno.

Dva ekrana

Potpuno redizajnirana instrumentalna tabla s jasno raspoređenim instrumentima ističe vanvremenske okrugle analogne brojčanike kao standard. Kao i u novoj E-klasi i S-klasi, alternativna instrumentalna tabla u obliku velikog ekrana koji prikazuje virtuelne instrumente u direktnom vidnom polju vozača i centralni ekran iznad centralne konzole dostupni su kao opcija. U tom slučaju, dva ekrana od 12,3 inča vizuelno se spajaju u „Widescreen cockpit“ ispod zajedničke staklene zaštite.

Vozači mogu birati između tri različita stila ekrana, a mogu i izdvojiti relevantne informacije i prikaz prema svojim potrebama. Vozači mogu koristiti ekran osjetljiv na dodir pomoću kontrolora koji se nalazi na centralnoj konzoli bez skretanja pogleda sa puta.

Sjedišta u G-klasi su standardno opremljena brojnim funkcijama udobnosti, a dizajnirana su ergonomski, što osigurava veći komfor i bočnu potporu.

Terenske mogućnosti

S odstojanjem od 270 mm između tla i ose prednje osovine, G-klasa posjeduje mnogo potencijala za maksimalno samopouzdanje i zadovoljstvo tokom vožnje van puta. Brojke govore za sebe. Sposobnost uspona uz padinu je do 100 posto na pogodnim površinama. Odstojanje između tla i osovina je veće za 6 mm i sada iznosi 24,1 cm.

Maksimalna dubina gaza sada je 70 cm pri vožnji kroz vodu i blato, što iznosi dodatnih 10 cm. Vozilo je stabilno pri nagibu od 35 stepeni, uz dodatnih 7.

Ugao pod kojim ne dolazi do oštećenja zadnjeg dijela vozila pri prelasku preko prepreka je 30, a ugao pod kojim ne dolazi do oštećenja prednjeg dijela vozila pri prelasku preko prepreka 31 posto.

Ugao pod kojim donji dio vozila ne dodiruje prepreku preko koje se prelazi iznosi 26 stepeni.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.