- Nova G-klasa još više podiže standarde na svim važnim poljima – u pogledu performansi na putu i van njega, kao i u komforu i telematici. Novi model naše serije koja najduže traje idealno je opremljen da nastavi uspješnu priču. Ukratko, nova G-klasa je I dalje G, samo bolja.
Ovo je izjavio Ola Kelenius (Kallenius), član odbora kompanije Daimler AG, zadužen za istraživanja i razvoj Mercedes-Benz automobila, nakon što je njemački proizvođač lansirao novo izdanje legende među terencima.
G-klasa, luksuzno terensko vozilo kompanije Mercedes-Benz, već dugo se smatra ikonom dizajna. Vanjski izgled ovog vozila nije se značajno promijenio od 1979. godine. Klasični elementi i dalje imaju svoje veoma specifične namjene, baš kao i ranije, i daju G-klasi njen jedinstven izgled. I dalje ima karakterističnu kvaku i zvuk prilikom zatvaranja, robusnu vanjsku zaštitnu traku, vidljiv rezervni točak na zadnjim vratima i istaknute pokazivače smjera.
Veliki iskorak
S posljednjom modernizacijom, ovo terensko vozilo koje je decenijama konstantno tehnički unapređivano, ali vizuelno ostalo skoro isto, pravi iskorak u novu eru i tehnološki i izgledom. Nova G-klasa je duža za 53 mm i šira za 121 mm i još bolje se ponaša kako na putu tako i van njega.
Više nego ikada ranije, nova G-klasa izgleda kao da je napravljena iz jednog komada. Sve površine imaju strog dizajn i više napetosti, dok je njihov kvalitet doveden na viši nivo. Rezultat toga su uži i precizniji zazori i harmoničniji prijelazi.
Dok je eksterijer zadržao poznati izgled, enterijer G-klase radikalno je izmijenjen. Dobiven je moderan redizajnirani. Već na prvi pogled i dodir jasno je da su u izradi korišteni samo materijali visokog kvaliteta. Završna obrada svakog detalja rađena je ručno.
Dva ekrana
Potpuno redizajnirana instrumentalna tabla s jasno raspoređenim instrumentima ističe vanvremenske okrugle analogne brojčanike kao standard. Kao i u novoj E-klasi i S-klasi, alternativna instrumentalna tabla u obliku velikog ekrana koji prikazuje virtuelne instrumente u direktnom vidnom polju vozača i centralni ekran iznad centralne konzole dostupni su kao opcija. U tom slučaju, dva ekrana od 12,3 inča vizuelno se spajaju u „Widescreen cockpit“ ispod zajedničke staklene zaštite.
Vozači mogu birati između tri različita stila ekrana, a mogu i izdvojiti relevantne informacije i prikaz prema svojim potrebama. Vozači mogu koristiti ekran osjetljiv na dodir pomoću kontrolora koji se nalazi na centralnoj konzoli bez skretanja pogleda sa puta.
Sjedišta u G-klasi su standardno opremljena brojnim funkcijama udobnosti, a dizajnirana su ergonomski, što osigurava veći komfor i bočnu potporu.