LIFESTYLE

Mladi sve više bježe s Facebooka

Avaz.ba

22.8.2017

Otkako su na popularnosti počele dobivati mlađe društvene mreže poput Instagrama i Snapchata, Facebook bilježi pad broja korisnika mlađe životne dobi. 

Ovaj trend i dalje nije zaustavljen, pa novi podaci istraživačke kuće eMarketer pokazuju kako upravo Instagram i Snapchat bilježe snažan rast broja korisnika.

Najveći broj korisnika koji stiže na te dvije mreže u dobi su do 24 godine, a ista dobna skupina, primijećeno je, napušta Facebook. 

Iako će on, kao najveća društvena mreža na svijetu, ove godine imati oko 2,4 posto korisnika više nego lani, u demografskoj skupini do 24 godine njihov će se broj smanjiti. 

U konačnici će oko 14,5 miliona najmlađih korisnika (12-17 godina) biti na Facebooku, dok će u istoj skupini njih 15,8 miliona koristiti Snapchat. Slična situacija u kojoj ima više snappera nego fejsera ponovit će se i u dobnoj skupini od 18 do 24 godina starosti (24,4 naspram 23,5 miliona).

No, u Facebooku ne bi trebali imati razloga za zabrinutost jer njihova druga društvena mreža, Instagram, nastavlja privlačiti dio mladih kojima dosadi Facebook. Na Instagramu će ove godine biti dodatnih 22,1 miliona korisnika u dobi od 18 do 24 godine, uz godišnji rast od preko 25 posto.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.