Osim što olakšava ljudima da se prijave kada žele da doniraju krv, Facebook uvodi posebnu opciju kojom oni kojima je potrebna krv, mogu da zatraže donaciju te tečnosti određene krvne grupe na određenoj lokaciji i da potom obavijeste potencijalne donatore u blizini.
Tako plasirana informacija predstavlja veoma vidljiv podsjetnik, koji djeluje ubjedljivo na ljude kako bi ih naveo na taj humani čin.
Ova aktivnost, na osnovu prikupljenih lajkova, postaje mnogo vidljivija u Facebookovom "njuz fidu", što doprinosi tome da informacija brže stigne do većeg broja ljudi. Nova aktivnost na ovoj društvenoj mreži pokrenuta je na inicijativu iz Indije, zemlje koja 1. oktobra obilježava Nacionalni dan davalaca krvi.Tog dana, Facebook će početi da prikazuje poruku i da poziva ljude da se prijavljuju putem nove sekcije koja će biti dodata u njihove profile.
Korisnici će imati opciju da od određene osobe, grupe ili organizacije zatraže krv, na osnovu dodavanja informacija o krvnoj grupi, lokaciji na kojoj treba da bude dostavljana i podataka potrebnih za uspostavljanje kontakta sa onima kojima je krv potrebna.Oni koji su idenificirani kao osobe voljne da daju krv dobit će obavještenje sa zahtjevom da se prijave.