Kreiranje novog Facebook naloga je relativno lako, tako da nerijetko možemo naići na naloge koji su kreirani s namjerom da spamuju ili da korisnike navode na posjetu određenih linkova. Prema navodima Facebooka, lažni i/ili dupli nalozi čine oko 10 posto mjesečnih aktivnih korisnika na popularnoj društvenoj mreži.
Prema najnovijem Facebook izveštaju, tokom četvrtog tromjesečja kompanija procjenjuje da postoji oko 10 posto duplih naloga u bazi mjesečno aktivnih korisnika na globalnom planu.
- Vjerujemo da je procent duplih naloga značajno viši na tržištima u razvoju, kao što su Indija, Indonezija i Filipini, naspram razvijenih tržišta - navodi se.
Posljednje informacije koje je Facebook objavio su sugerirale da kompanija ima 2,13 milijardi aktivnih korisnika mjesečno, što znači da je 10 posto lažnih/duplih naloga ekvivalentno nešto preko 200 miliona naloga.
Naravno, nisu svi dupli ili lažni nalozi maliciozni, jer neki korisnici kreiraju naloge za ljubimce, neki su neklasificirani i slično, prenose "Nezavisne".