VIJESTI

Kreativnost u službi mladih: Upoznajte Nezira Begića, mladog dizajnera sa vizijom

Promo

30.6.2017

Da mladima nije stalo samo do provoda i da većinu svog vremena ne troše žaleći se prijateljima kako nemaju posla, dokazuje mladi IT poduzetnik Nezir Begić.

Nezir je dizajner, kreativac, vizionar. Bivši polaznik jednogodišnjeg obrazovnog programa New Media Design na ITAcademy, te član upravnog odbora Udruženje mladih "AlterVal" iz grada Kaknja.

S ovom organizacijom koja promoviše urbanu kulturu mladih i održiv razvoj kao osnovnu vrijednost društva, realizirao je niz velikih projekata, izložbi, radionica, koncerata i festivala.

To je bio samo početak, iako je sve zapravo počelo mnogo ranije, još u njegovom najranijem dobu. Nezir je odrastao u Kaknju, malom gradu u srcu Bosne i Hercegovine. Tu je, kako sam kaže, imao predivno djetinjstvo.

- Iako nisam imao priliku da u ovom malom industrijskom gradu iskušam mnogo toga što bi se trebalo nuditi mladima, osjećao sam se kreativno i interesovanje sam pronašao u malim stvarima. Tragajući za svjetlom života, otkrio sam da zadovoljstvo kao i samopouzdanje dolazi onda kada nešto stvorim svojim rukama, što je učinilo da postajem ovisan o tom osjećaju - kazao je on.

Tako je Nezir još u najranijem djetinjstvu našao odgovor na pitanje šta želi biti kada odraste.

- Kada sam završio srednju školu već sam iza sebe imao niz projekata koje sam realizirao sam ili sa kolegama i svi su se odnosili na crtanje slika i grafita koji su uljepšali par dijelova ovog malog grada i upoznali ga uličnom umjetnošću - ispričao je Begić.

Nezir nije gubio vrijeme. Opredijelio se za obrazovanje koje će mu pomoći da što brže počne s realizacijom svojih projekata koji su postali sve ambiciozniji.

- Ubrzo nakon srednje škole morao sam početi graditi karijeru. Zato sam odbacio fakultet, jer ovaj put nije odgovarao mojoj viziji i krenuo sam odmah raditi ono što sam sanjao godinama. Završio sam program jednogodišnjeg obrazovanja na ITAcademy, smjer New Media Design - kazao je.

Danas iza sebe Nezir ima nemali broj realizovanih projekata. Neki od njih su: Kraljev fest, Bijeg iz tame, #BUDIJAKA, kao i projekte na kojima trenutno radi kao što su Cothing brand Native, Razni projekti u saradnji sa BSC-om, izložba koja je u pripremi sa studentom Likovne akademije.

Kao grafički dizajner i direktor marketinga u Frame production-u radio je i na projektima kao što su Kakanjski dani 2016, Bilo jednom na Balkanu, Kakanj kroz vrijeme, snimanju raznih muzičkih spotova...

Ali tu nije kraj. Sa ekipom s kojom je pokrenuo FRAME production Sedinom Kobilicom, Almirom Kuburićem i Adnanom Kadićem, koji je također polaznik ITAcademy, pokrenuo je inovativni projekat Kakanj 360.

- Na našoj platformi klijentima i javnosti nudimo virtuelne šetnje gradom Kaknjom. U Zenici sam radio na dizajnu i marketing na projektu zvanom Zenica 360 gdje dublje ulazimo u svijet virtuelne stvarnosti sa mobilnom aplikacijom na kojoj sam radio UI/UX design - rekao je.

Oba projekta namijenjena su žiteljima pomenutih gradova, ali i sugrađanima okolnih mjesta, kao i svim posjetiocima. Naime, riječ je o aplikacijama sa pregledom svih poslovnih, sportskih, kulturnih, historijskih i drugih objekata u ovim gradovima, praćenih njihovim virtuelnim prezentacijama.

Putem ovih aplikacija mogu se pratiti aktuelna dešavanja i događaji. O sportskim manifestacijama, koncertima, noćnom životu, filmovima, predstavama i mnogo čemu drugom, korisnici ovih aplikacija su redovno obaviješteni.

Trenutno Nezir radi na kreiranju sopstvenog brenda NATIVE koji će uskoro biti predstavljen na Instagramu @native.world i Facebooku @native.ourworld. Kroz ovaj projekat on će kroz umjetnost predstaviti svoj pogled na svijet.

Da novac nije i ne treba da bude jedini cilj, najbolje govori njegov pogled na uspjeh:

"Mene zanima uspon, ne sam vrh. Za mene nema kraja igre, nema željene cifre novca niti količine uspjeha, mene te stvari ne zanimaju. Igra, proces stvaranja i uspon je ono što ja želim".

Nezirov svijetli primjer dovodi u pitanje opšte pretpostavke poput primjedbe o mladima s početka ovog teksta. Jasno je da među njima ima onih koji prepoznaju prilike, osjećaju vrijeme u kojem žive i znaju šta hoće. Oni ne žele samo karijeru i novac, već mogu i hoće da nabolje mijenjaju svijet oko sebe.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.