LIFESTYLE

Asus ima najveći udio u prodaji premijum matičnih ploča

Avaz.ba

5.9.2017

Lijepe vijesti stižu za kompaniju Asus, koja ima najbolju prodaju matičnih ploča iz premijum segmenta, na teritorijama Kine, Evrope i Amerike. Kompanija ima učešće od 60%, a prati je Gigabyte.

Digitimes izvještava da je konkurentnost kompanije Gigabyte oslabila tokom 2016. godine, ponajviše zbog rasta cijena komponenti, fluktuiranja valute u Kini i pada potražnje za matičnim pločama. Gigabyte je nedavno pokrenuo reformu poslovanja, ali kako ovo može da potraje i do godinu dana, sugeriše se da će Asus nastaviti da dominira tržištem i do početka 2018. godine.

Izvori sugerišu da je Asustek promijenio svoju poslovnu strategiju u posljednjih nekoliko godina, a kompanija se fokusira na poboljšanje imidža brenda, proizvodnog dizajna i kvaliteta od proizvoda iz srednjeg do premijum segmenta.

Kada su specifične platforme u pitanju, Asustek je 70% učešća imao u sektoru X299-baziranih ploča, sa novim ROG, TUF i Prime serijama, a 70% učešća je ostvareno i u domenu ploča za AMD Ryzen platformu. Očekuje se da bi isporuka Asustek-brendiranih matičnih ploča mogla dostići pet miliona sa četvrtim tromjesečjem 2017. godine.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.