SARAJEVO

Gušić: Neradnici nam nanose najveću štetu

Nabavkom novih autobusa riješen problem autobuskog saobraćaja

Piše: A. TABAK

24.9.2017

Kako bi preduzeće GRAS izašlo iz krize i konačno počelo normalno poslovati, jedan od prioritetnih zadataka je obnova voznog parka, kazao je za “Avaz” upravnik GRAS-a Haris Gušić, naglasivši da vjeruje da se stanje u ovom preduzeću može poboljšati, iako je firma u gubicima od nekoliko stotina miliona maraka.

Održivo poslovanje

- Sanacionim programom i njegovom provedbom dovest ćemo preduzeće na stepen održivog poslovanja. Tačno je da je stanje složeno i za provedbu nekih mjera trebat će vrijeme. Krucijalni problemi ne mogu se riješiti preko noći, ali je najbitnije da se počnu rješavati – rekao je Gušić.

Nabavkom 26 novih autobusa, Gušić ističe da je riješeno pitanje autobuskog saobraćaja te da će za nekoliko mjeseci GRAS dobiti od 15 do 20 novih trolejbusa.

- Trolejbusi bi već sutra mogli biti u GRAS-u, ali je potrebno sačekati da sredstva za nabavku vozila budu operativna. Trenutno stanje u tramvajskom saobraćaju je zadovoljavajuće, ali nećemo se dovesti u situaciju da nam nedostaje vozila – rekao je Gušić.

Ističe da je najlošije stanje u minibuskom saobraćaju i da se nada da će do oktobra imati nove minibuse, za koje je procedura nabavke u toku. Jedna od mjera koju je predložio upravnik Gušić tiče se i smanjivanja broja zaposlenika u ovom preduzeću, kojih je trenutno 1.459.

Nedostaje vozača

- U toku je izrada nove organizacije preduzeća, na osnovu koje ćemo znati koji je realan broj potrebnih radnika. Do kraja godine, u penziju će otići 80 zaposlenika i opredjeljenje je da se na njihova mjesta ne primaju novi zaposlenici. Problem je taj što je veliki broj zaposlenika sa smanjenom radnom sposobnošću. Ima i onih bez kojih se sigurno može i mora, to su neradnici i oni koji ne rade u interesu preduzeća – rekao je Gušić.

Dodaje da u GRAS-u nedostaje vozača tramvaja, zbog čega su raspisali i konkurs, čija je procedura u toku.

Nove cijene karata početkom 2018. godine 

Gušić nam je kazao da je u toku i izrada novog tarifnog sistema, odnosno cijena karata, koji bi trebao biti na snazi početkom naredne godine.

- Novi tarifni sistem sigurno će ponuditi određene pogodnosti našim korisnicima, a istovremeno omogućiti održivo poslovanje preduzeća. Nakon izrade, prijedlog će biti upućen Ministarstvu saobraćaja, odnosno Vladi KS, koji će dati konačnu riječ – rekao je Gušić.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.