Drnda: Bolja povezanost Vogošće

Pritisnite "PLAY" za reprodukciju zvuka.

Nermin Drnda, direktor Direkcije za puteve KS: Prioriteti su Prva i Deveta transverzala

Autor: A. NALO
19.01.2018 09:14
A
A
A

Nastavak radova na Devetoj transverzali i početak izgradnje Prve transverzale, saobraćajnice koja treba spojiti centar grada s Vogošćom, odnosno Koridorom 5C, kapitalni su projekti koje Direkcija za puteve KS namjerava realizirati u 2018. godini, kazao je direktor Nermin Drnda.  

Kretanje vozila  

On za „Dnevni avaz“ ističe da je budžet Direkcije u ovoj godini 14.257.600 KM, a najviše novca bit će utrošeno za redovno i vanredno održavanje saobraćajnica, za što će biti utrošeno 9.315.000 KM.

- Deveta transverzala je saobraćajnica kojom je planirano povezivanje lijeve strane općine Novi Grad s obilaznicom grada, budućim gradskim autoputem i naseljima na desnoj strani Miljacke. Ima ulogu najkraće veze za kretanje vozila iz pravca naseljenih mjesta s desne strane rijeke Miljacke prema Alipašinom Polju i dalje prema centru grada i Ilidži - kazao je Drnda.

Kako ističe, Prva transverzala predstavlja saobraćajnu vezu grada s obilaznicom, odnosno autoputem i postojećim magistralnim pravcem prema sjeveroistoku BiH.

- To je svojevrstan ulaz i izlaz iz grada sa sjeverne strane, kojim se ostvaruje, između ostalog, i bolja povezanost Vogošće i prigradskih naselja s centrom grada - rekao je Drnda.

Četiri mosta 

Osim radova na ove dvije saobraćajnice, Direkcija za puteve KS planira uraditi rekonstrukciju i sanaciju četiri mosta. Na spisku su most na rijeci Zujevini u Hadžićima na kojem su radovi počeli u 2017., zatim onaj preko rijeke Miljacke u Halilovićima, potom most na rijeci Bosni, na granici Ilijaša i Vogošće. Radit će se i most na rijeci Stavnji u Podlugovima.

Poddionica od Bara do ulaza u tunel Kobilja glava 

Što se tiče Prve transverzale, početak radova najavljivan je prošle godine. Najesen 2017. trebala je početi izgradnja poddionice od Bara do ulaza u tunel Kobilja glava, ali je propao tender za odabir izvođača radova. 

Procedura će biti ponovljena, a radovi bi, ako sve bude po planu, trebali početi na proljeće. Poddionica Bare - ulazni portal Kobilja glava duga je 1.140 metara, a već je osigurano 12 miliona KM za izgradnju.