Bečka turistička zajednica "WienTourismus" ove godine za marketinške aktivnosti na raspolaganju ima budžet od 15,3 miliona eura, što je za pola miliona eura više u odnosu na 2017. godinu.
Kako se navodi u saopćenju Eurocomm-a, protekla godina okončana je uz dva rekorda.
Ostvareno je 15,5 miliona noćenja i time oboren rekord iz 2016. godine za plus 3,7 posto.
Istovremeno je Beč po prvi put posjetilo više od sedam miliona gostiju.
Budžet za marketing bit će uložen u aktivnosti u 20 zemalja čiji su turisti 2017. godine u Beču ostvarili više od 80 posto noćenja.
Na 15 ovih tržišta budžet će biti pojačan nastavkom intenzivne saradnje s aviokompanijom Austrian Airlines koja sa 56 posto natproporcionalno učestvuje u zajedničkom budžetu.
Austrian Airlines u maju ove godine ponovo uspostavlja direktnu vezu sa Tokijom, a od oktobra i Cape Townom.
Predviđa se da će zahvaljujući ovim dvjema linijama u Beč stići 40.000 putnika i poslovnih ljudi tokom ljetne sezone, saopćeno je.
Pored 14 aktivnih, od 29. marta će biti aktivni i direktni letovi za Bilbao i Gdanjsk, te od 14. juna za Valensiju.
Iz Turističke zajednice navode da je uspostavljanje linije austrijskog avioprijevoznika za Los Angeles i time prve direktne veze Beča i američke zapadne obale bio najvažniji novitet.