SARAJEVO

Prvu transverzalu trebali graditi inžinjeri stari po 80 godina

Piše: F. SABLJICA

19.10.2017

Nakon što je poništen tender za izbor izvođača radova za početak gradnje Prve transverzale na poddionici od Bara do ulaza u tunel Kobilja glava, „Dnevni avaz“ saznaje da izvođač nije izabran zbog bizarnih razloga. Prijavile su se tri firme "Euro-Asfalt", konzorcij koji čine "Jata Group'' i ''Hering" te „Integral inženjering“.


Ozbiljne sumnje

- „Euro-Asfalt“ nije ispoštovao sve procedure i nije dostavio cijenu sa PDV-om za koju bi gradio ovaj dio Prve transverzale. Partneri „Jata Group'' i „Hering" dostavili su ponudu višu od 12 miliona KM, što premašuje predviđenu cijenu - stoji, između ostalog, u izvještaju Komisije za odabir izvođača, koji je u posjedu „Avaza“.  

Ono što je posebno zaparalo oči članovima Komisije, a što je bio i jedan od razloga poništenja, jeste činjenica da su partneri „Jata Group'' i „Hering" za voditelja projekta hidrotehničkih radova predložili inžinjera koji je rođen 1938. godine.

- Za osobu M. J., starosti 79 godina, dostavljena je diploma, zbog čega se izražava ozbiljna sumnja u radnu sposobnost. Ponuda „Integrala inženjeringa“ odbijena je jer nisu dostavili potvrdu koliko su poslova završili u periodu 2014.-2017. godine. Ova firma je napravila grešku i u tome što je za voditelja projekta imenovala R. K., rođenog 1936. godine. Komisija nije mogla prihvatiti da izgradnju saobraćajnice vodi inžinjer star 81 godinu - navedeno je u izvještaju.

Duga procedura

Iako su radovi trebali početi u oktobru, zbog poništenja tendera, to se neće desiti. Kako su nam rekli iz Direkcije za puteve, sada slijedi duga procedura žalbi. Kada bi sve išlo glatko, početak izgradnje Prve transverzale ne može se očekivati prije proljeća 2018. godine.



Drnda: Na čelu Direkcije. Drnda: Na čelu Direkcije

Godinama najavljivani radovi

Prva transverzala kapitalni je projekt Vlade KS. Iako se iz Direkcije za puteve, na čijem su čelu godinama kadrovi SDA, a trenutno Nermin Drnda, također iz te stranke, odavno najavljuje početak gradnje, od toga još nema ništa. Na velikom dijelu trase još nisu riješeni čak ni imovinskopravni odnosi, što daje veliku doza pesimizma kada je u pitanju ovaj projekt. Jedino su riješeni na dužini puta od kilometar, na trasi poddionice na Barama, za koju je propao tender, a izdvojeno je 12 miliona maraka. 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.