SARAJEVO

Sarajevski festival turizma: Azijske zemlje promovirale destinacije

Agnes Okvanni: U BiH se osjećam prijatno i dobrodošlo

Piše: I. B.

20.10.2017

Sarajevski festival turizma je, za izlagače iz azijskih zemalja ove godine atraktivno mjesto. Iz tog razloga, tu su i danas prezentirani turistički potencijali Indije, Indonezije, Turske, ali i Srbije, Hrvatske te naše zemlje.   

Nakon dvije godine boravka u Sarajevu, drugi sekretar Ambasade Republike Indonezije u BiH, Agnes Okvanni za glavni grad Bosne i Hercegovine ima samo riječi pohvale. Ističe da joj je čast što je i njena zemlja ponovopredstavljena na ovom festivalu koji se sutra navečer zatvara. 

- Iako je vaš grad potpuno drugačiji u odnosu na gradove u Indoneziji, ovdje se osjećam prijatno i dobrodošlo. Boravak često doživljavam i kao odmor, jer je kod vas sve manje stresno – ističe Okvanni te dodaje kako je i hrana potpuno drugačija, što je za nju bilo novo iskustvo u odnosu na Džakartu, grad iz kojeg je porijeklom. 

Više od 17.000 otoka, bogata etnička i kulturna šarolikost, važni su za turistički sektor Indonezije koji se promovira pod sloganom „Wonderful Indonesia“ a najbolje vrijeme za posjetu ovoj azijskoj zemlji su mjeseci maj, juni i juli.

Obilje turistisitčkih potencijala, te bogat kulturni program pripremila je i Ambasada Republike Indije sa sjedištem u Budimpešti koja, nerezidentno, pokriva i našu zemlju.

- Ponosna sam i čast mi je biti dio festivala turizma na kojem smo dobili šansu prikazati jedan mali dio naše kulture – kazala je to Saumja Šukla (Saumya Shukla) predstavnica Indije, obučena u narodnu nošnju.

Uz prirodne resurse, važan dio globalne promotivne kampanje „Incredıble!ndıa„ – (Nevjerovatno!Indija) predstavljene i u Sarajevu upravo su i narodni običaji, nerazdvojan dio kulture. Također, ekonomskom rastu ove zemlje doprinjela je i kampanja „Make in India“ sa kojom su, između ostalog, osigurana i radna mjesta u turističkom sektoru.

Naši sagovornici također su primijetili da je u Sarajevu primjetan veći broj turista iz Azije, a navode kako i bh. građani sve češće putuju do udaljenijih turističkih destinacija na ovom kontinentu. Iz tog razloga, domaće turističke agencije nudile su atraktivne aranžmane, popuste. Možda i očekivano, interes velikog broja građana bio je najveći i za Tursku, odnosno za putovanja na uvijek aktuelnu destinaciju, nezaobilazni Istanbul.

Prema riječima direktora Centra „Skenderija“, Amera Kape, cilj ove manifestacije je da se, na pravi način i na jednom mjestu, prezentiraju svi turistički potencijali a tu priliku u „Centru Skenderija“ prepoznalo je ukupno 75 izlagača.



Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.