SARAJEVO

Ista cijena karte u 'komercijali' sa i bez grijanja, interneta, konduktera?

Fena

14.11.2017

Iako je od početka septembra karta na autobuskoj liniji Dobrinja - Vijećnica, u javnosti poznata kao "komercijala", poskupjela sa 1,60 na dvije KM, s najavom da GRAS dobija između 20 i 30 novih vozila, putnici, izuzev skuplje karte, ne uočavaju promjene nabolje u autobusima sarajevskog javnog prijevoznika.

Tako su jutros u GRAS-ovom autobusu, koji polazi s Dobrinje u 7.30 ,putnici uz prvi snijeg na sarajevskim ulicama imali usporenu i vožnju u hladnom autobusu.

Jednosatna vožnja do posla, fakulteta ili škole, jutros je u hladnom autobusu izazvala brojna pitanja i reagiranja putnika. Vozač je rekao da grijanje ne radi, a tokom vožnje, kontaktirao je dispečera, rekavši mu kako autobus "jedva ide", jer je neispravan.

Neki od putnika su primijetili kako ne bi trebali platiti kartu kad su prinuđeni da se smrzavaju i voze u autobusu čija ispravnost je upitna...

Tokom vožnje, a u nedostatku grijanja, autobusko vjetrobransko staklo bilo je zamagljeno, pa je jedan od putnika uzeo krpu od vozača i brisao staklo.

Nekoliko putnika je kompletnu situaciju komentiralo pitanjem: je li u redu da bude ista cijena u komercijali "Centrotransa" sa ispravnim autobusima, koji ljeti imaju klimu za rashlađivanje, wi-fi, i konduktera koji naplaćuje karte, što skraćuje zadržavanja na stanicama, i autobusima GRAS-a, u kojima se putnici ljeti guše od vrućine, jer nema rashladnog sistema, a prozori se ne mogu otvoriti, i zimi bez grijanja, te bez interneta i s naplatom karte kod vozača.

Jedan od putnika je zaključio "jeste, ali samo u Sarajevu". Ni u jednom gradu širom svijeta tako nešto ne bi bilo moguće, komentirao je putnik stanje u javnom prijevozu u glavnom gradu BiH.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.