NEKADAŠNJI TWITTER

Mask prelomio: Platforma X uvodi godišnju pretplatu za nove korisnike

Način da se suzbije prisustvo botova i spama na platformi, a ne kao način za stjecanje profita

Mask je tvitovao da se čitanje neće naplaćivati, ali da će godišnja naknada od jednog dolara biti naplaćivana za tvitovanje. Facebook

E. Ag.

18.10.2023

Društvena mreža X, nekada poznata kao Twitter, odlučila je da počne naplaćivati novim korisnicima jedan dolar godišnje za pristup ključnim funkcijama, uključujući mogućnost tvitovanja, odgovaranja i retvitovanja.

Ne važi za postojeće korisnike

Ova odluka stupit će na snagu već danas za korisnike u Novom Zelandu i Filipinima, prema informacijama potvrđenim od kompanije.

Ova promjena na platformi predstavlja jedan od najvažnijih koraka od kada je Ilon Mask (Elon Musk) preuzeo kompaniju prije skoro godinu. U izjavi koju je objavio tim za podršku X-a detalji su potvrđeni i objašnjeni kao način da se suzbije prisustvo botova i spama na platformi, a ne kao način za stjecanje profita.

Naplaćivanje godišnje naknade od jednog dolara primjenjuje se samo na nove korisnike i ne važi za postojeće. Još nije poznato da li će, ili kada će, plan biti proširen na korisnike u drugim zemljama. Program se razlikuje od X Premium, koji nudi dodatne funkcije kao što su "Poništi" i "Uredi" za objave, po cijeni od 8 dolara mjesečno.

Mask je tvitovao da se čitanje neće naplaćivati, ali da će godišnja naknada od jednog dolara biti naplaćivana za tvitovanje, piše Telegraf.rs.

Vraćanje povjerenja

- To je jedini način da se borimo protiv botova bez blokiranja pravih korisnika - napisao je Mask.

S obzirom na buran period koji je kompanija prošla od kada ju je Mask preuzeo, uključujući otkaze koji su eliminisali 75 posto zaposlenih i popuštanje u moderaciji sadržaja, neki korisnici izražavaju sumnju u odluku da predaju svoje finansijske informacije.

Linda Jakorino, koja je preuzela ulogu izvršne direktorice X-a u maju, izjavila je da je 90 posto od prvih 100 oglašivača već povratilo povjerenje u platformu. Međutim, ostaje da se vidi da li će Jakorino uspjeti da obnovi oglasni biznis, s obzirom na Maskove impulsivne odluke koje bi mogle biti kontraproduktivne.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.