Kako su poznate dame od društvenih mreža napravile biznis

Oznaka u postu i do 1.000 eura!

Autor: E. SKENDEROVIĆ - E. BAKIĆ
14.02.2018 23:18
A
A
A

Društvene mreže već duži period su više od zabave, a za neke su postale unosan biznis. Tako Hana Hadžiavdagić-Tabaković, jedna od najpoznatijih „instagramerica“ u regionu, na svom profilu reklamirajući odjeću, obuću, hranu, kozmetiku, hotele, kafee... zarađuje visoke cifre.

Što više lajkova i pregleda prikupe njene objave, a oni se mjere hiljadama, time je veća zarada. Nedavno je jedan Hanin post imao čak 71.000 pregleda.

Rame uz rame s Hanom su i Erna Saljević, Zorana Jovanović Zorannah iz Srbije te Ella Dvornik i Sonja Kovač iz Hrvatske.

One su iskoristile sve pogodnosti društvenih mreža, pa su uvezale svoje blogove, Instagram profile, a ni Facebook nije za zanemariti. Objave na društvenim mrežama za njih su posao na kojem dnevno provedu i po 10 sati.

Iako niko ne govori rado o konkretnim ciframa, u krugovima bliskim aktuelnim „instagramericama“ može se čuti da je cijena oznake u postu i do 1.000 eura!

Zavidne cifre

Hadžiavdagić-Tabaković za sebe kaže da je influencerica na Instagramu. Ističe da je prezadovoljna zaradom, naglašavajući i da mnogo ulaže u svoj Instagram profil.

- Tu su garderoba, putovanja i slično. Ustvari, sve što zaradimo moramo uložiti da bismo ponovo zaradili. Isto kao što pjevači ulažu u dobre pjesme, tako mi ulažemo u svoje postove. Moramo konstantno ulagati i raditi da bismo imali profit. Trenutno radim na tome da se proširim na srbijansko tržište. Ne volim da pričam o ciframa, sudeći prema mom stilu života, ljudi mogu pretpostaviti koliko zarađujem – govori Hadžiavdagić-Tabaković.

Dodaje da u Zagrebu ima svoju menadžericu te da ima svoj cjenovnik.

- Radim s velikim firmama koje ozbiljno shvataju moj posao i sve to mi donosi zaradu – priznaje Hana.


Proteklih nekoliko godina jedna od najutjecajnijih osoba na društvenim mrežama u regionu postala je Ella Dvornik. Svoju konstantnu prisutnost poduzetna kćerka pokojnog kralja fanka Dine Dvornika odlučila je unovčiti. Javna je tajna da zarađuju visoke cifre, što je nedavno i priznala za hrvatske medije.

 Brojne ponude

Dvornik od svog bloga zarađuje i do 10.000 KM mjesečno, za šta su joj, kako je kazala, nužna četiri jaka sponzora i 16 objava. Ipak, priznaje, put do uspjeha nije bio lagan.

- Shvatila sam da volim putovati i pisati te da nema mnogo takvih blogova. No, to je prilično skupo ukoliko vas u početku niko ne sponzorira. Kako sam bila nepoznata, niko nije želio finansirati moje putovanje. Tako da sam u početku sve finansirala sama. Nakon godinu htjela sam odustati jer mi se činilo da je riječ o neisplativom poslu, ali sam se prijavila na UK „Blog Awards“ i kada je moj blog proglašen jednim od tri najbolja, sve se promijenilo i počele su stizati brojne ponude - kazala je svojevremeno Dvornik.

Zorannah: Instagram je najjači

Zorana Jovanović Zorannah u martu 2012. počela je pisati blog.

Ona je svojevremeno priznala da od samih blog postova mjesečno zarađuje između 1.000 i 5.000 eura, u zavisnosti od broja klijenata.

Cijena za link u postu ide do 500 eura, a cijena za kompletno brendirani post, naprimjer da se slika kompletno odjevena u jedan brend, iznosi do 1.000 eura. Danas ne želi govoriti o svom cjenovniku.

- Kod mene se cijeli proces iz hobija u biznis desio spontano. Ja svoj blog nikada nisam pokrenula zbog novca, ali sam sretna što mogu da radim posao koji volim. Najjača mreža danas je upravo Instagram – kazala je Zorannah.

 Pratioci ne razumiju kada smo neraspoloženi

- Ima dana kada i ja ustanem na lijevu nogu, kada mi se ništa ne da. Probudim se neraspoložena, ali moji pratioci to ne žele da vide i nisu u stanju da to razumiju. Naravno da mi se ne da svaki dan biti našminkana i dotjerana, ali posao i društvena mreža mi to nameću – kaže Hadžiavdagić-Tabaković.