Smashing Pumpkins su se ponovo okupili, ali to izgleda prilično jadno i tužno

Avaz.ba
14.02.2018 17:52
A
A
A

Billi Korigan je veliki genijalni gnjavator alternativnog roka.

Njegovi detaljni aranžmani i kjubrikovski zahtjevi da sve bude besprijekorno na vrhuncu Smashing Pumpkinsa su dovodili do vanvremenske muzike, do materijala za koji se može reći da je bolje ostario nego materijal njihovih savremenika.

On je bio jedini stalni član postave koja se mijenjala kao na traci, do te mjere da ni moćni bubnjar Džimi Čemberlen nije bio imun na izbacivanje iz nje.

Zato je vijest iz januara, da će se klasična postava Pumpkinsa iz devedesetih, sa Koriganom na gitari i glasu, Čemberlenom za bubnjevima i Džejmsom Ihom na gitari ponovo okupiti zbog novog albuma i turneje, dočekana sa entuzijazmom. Onda je nastao metež, kada su se ljudi zapitali gdje je originalna basistkinja, D’Arsi Vrecki, piše Vice.com.

Vrecki, koja je grupu napustila 1999, malo prije njihovog inicijalnog razlaza, otkrila je da nije bila pozvana da se ponovo pridruži grupi. Korigan je demantovao ove tvrdnje, rekavši u izjavi da je više puta kontaktirao Vrecki, ali da je ona odbijala njegove pozive. Ove sedmice, navodi se da je Vrecki razmijenila tekstualne poruke sa Koriganom i Alternativ Nejšnom, koje pričaju drugačiju priču.

U suštini, iz poruka bi moglo da se kaže da je Korigan postajao sve skeptičniji povodom Vreckinih sposobnosti da svira muziku Pamkinsa u skladu sa njegovim standardima, zahvaljujući povredi ramena. Iako je Vrecki insistirala da joj je dovoljno dobro da bi svirala, Korigan ju je onda pozvao da dođe samo kao gostujući izvođač, navodeći kako su Guns and Roses dovodili svog bivšeg bubnjara Stivena Adlera na svoje povratničke koncerte.

Na kraju je počeo da je omalovažava, govoreći o Vrecki kao da je samo dio nekog nostalgičnog brenda: „Zaslužuješ da budeš na majicama... ali ako ne želiš da budeš na majicama, klinci će rado kupovati nešto drugo“, piše on.

Ova razmjena je izgleda samo posljednja u nizu onih u kojima Korigan zbog svog perfekcionizma sklanja Vrecki u stranu, zajedno sa Džejmsom Ihom. Na klasičnom albumu benda iz 1993, Siamese Dream, Korigan je odsvirao sve dionice na basu i gitari, govoreći da će se snimanje tako završiti brže, iako priča kaže da ih je ponovo snimao čak i kada su konačne verzije bile odobrene.

Razlog za to je bilo i svadljiva atmosfera u bendu, jer je Korigan pokušavao da odagna depresivne misli, dok su Vrecki i Iha prolazili kroz stresan međusobni raskid, a Čemberlen patio od ovisnosti od droge. Vrecki je 2001. takođe u Blenderu priznala (u članku u kome je – ponovo – bezobzirno nazivaju „seks simbolom“) da je Korigan efikasnji svirač, rekavši da „on iz trećeg pokušaja snimi nešto za šta bi meni bilo potrebno dvadeset“.

Cijela postava je ipak odsvirala svoje dodijeljene dionice na visoko tiražnom albumu Mellon Collie and the Infinitive Sadness, prije nego što su trzavice ponovo počele 1998, u vrijeme potcjenjenog albuma Adore. Od tada, na mjestu Vreckijeve su se smijenjivale razne druge iskusne muzičarke, uključujući i Nikol Fiorenitno i Melisa Auf der Mar iz grupe Houl, što čovjeka stvarno natjera da se zapita šta Korigan želi da kaže o važnosti mjesta Vreckijeve za imidž Pumpkinsa. Ipak, činjenica da je Korigan uspio da prevaziđe svoj buran odnos sa Ihom, ali da Vrecki i poslije više decenija izgleda i dalje nije dovoljno dobra za glavnog čovjeka je prokleto tužna.