ŠIRENJE MARKETA

Novi Nio ES6 će se prodavati i u Evropi

Kineska kompanija na sajmu u Šangaju promoviše novu generaciju električnog SUV-a

Nio ES6. Nio

N. H.

24.4.2023

Kineski Nio na sajmu u Šangaju promoviše novu generaciju svog električnog SUV-a ES6, koji će se prodavati i u Evropi.

Model druge generacije je značajno izmijenjen, uključujući prelazak na novu platformu. Iako je ranije dijelio svoju osnovnu arhitekturu sa većim Nio ES8, novi ES6 (u Evropi će po svemu sudeći nositi oznaku EL6) sada koristi istu platformu kao Nio ET5 limuzina. Kao rezultat toga, ima blago rastegnuto međuosovinsko rastojanje i niži je 50 mm.

Unaprijeđenje kvaliteta

Fokus kod druge generacije ES6 je bio prije svega na reviziji Niovog dizajnerskog jezika i unaprijeđenju kvaliteta unutrašnjosti.

Kris Tomason, Niov potpredsjednik dizajna, opisao ga je kao „razvijeniji proizvod“ koji karakteriše stil koji je „hibrid SUV-a i limuzine“.

Promjene u stilu uključuju novu verziju Niovog podijeljenog dizajna farova i liniju zadnjeg krova u stilu kupea. Također, veliki fokus je na poboljšanju nivoa opreme u automobilu, a novi dizajn je namijenjen da ponudi veći unutrašnji prostor.

Čekaju se ostali detalji

Iako Nio tek treba da objavi sve detalje o ES6, on će nastaviti da nudi pogon na sva četiri točka, sa snagom podignutom sa 435 KS na 490 KS. Kao i ET5, u Kini će biti ponuđen sa visokim nivoom hardvera za autonomnu vožnju.

ES6 će nastaviti da koristi Niovu bateriju od 70 kWh, što će mu dati zvanični domet od nešto više od 480 km. Ovo će biti kompatibilno sa Niovim stanicama za zamjenu baterija, koje mogu da zamijene praznu bateriju za novu potpuno napunjenu za manje od pet minuta.

Širenje na Evropu

Nio se sada proširio na Dansku, Njemačku, Nizozemsku i Švedsku, nudeći limuzine ET5 i ET7, kao i SUV model EL7.

Trenutno završava svoje planove za proširenje u Velikoj Britaniji, gdje će se lansirati sljedeće godine sa automobilima sa volanom na desnoj strani i gdje planira da izgradi objekte za zamjenu baterija.

Na kraju, Nio nema namjeru da slijedi Teslu u smanjenju cijena svojih električnih vozila i umjesto toga je više fokusiran na poboljšanje različitih usluga koje nudi kupcima i vlasnicima. 

Dok je razgovarao sa CNBC-om o finansijskoj poziciji brenda i njegovoj prodaji, izvršni direktor kompanije Nio je istakao da vozila brenda vrijede traženu cijenu, čvrsto rekavši da se „svakako neće pridružiti ratu cijena“.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.