BIH

Uprava "Željeznica FBiH" sakrila dvije lokomotive!?

Ekskluzivna fotografija jedne od lokomotiva s oznakom PPD-a: Električnu mašinu dovezli u Čapljinu i sakrili, za drugu se pretpostavlja da je negdje u Zagrebu

M. AŠČIĆ

7.1.2018

Nakon što smo prije nekoliko dana razotkrili aferu da Trgovački sud u Zagrebu plijeni imovinu „Željeznica FBiH“ (ŽFBiH) u Hrvatskoj, a po osnovu duga „Končaru“ za niskopodni voz, Uprava bh. državne firme odlučila je sakriti lokomotive, saznaje „Avaz“.

Gdje je druga

Naime, na osnovu zahtjeva „Končara“ za prinudnu naplatu duga, Trgovački sud u Zagrebu je prije 15 dana već zaplijenio jednu lokomotivu ŽFBiH koju su oni iznajmljivali kompaniji „PPD - Transport Hrvatska“, što smo ekskluzivno i dokumentirali fotografijama voza. Ta informacija je, također, potvrđena i iz suda u Zagrebu.

Ali, umjesto da plate dug koji, prema presudi Arbitražnog suda pri Privrednoj komori u Zagrebu, iznosi devet miliona KM, a ukupno s popravkom lokomotiva 22 miliona KM, Uprava bh. firme, kojom rukovodi generalni direktor Enis Džafić, odlučila je sakriti preostale dvije lokomotive koje su saobraćale na prugama u Hrvatskoj!?

Jedna takva, koja je također iznajmljivana firmi PPD, prije nekoliko dana sakrivena je u željezničkoj hali u Čapljini. To potvrđuju ekskluzivne fotografije koje su u posjedu „Avaza“. Za sada nije poznato gdje je sakrivena druga lokomotiva, ali se pretpostavlja da je negdje u Zagrebu.

12 mašina

Prema rješenju, zagrebački sud ima pravo zaplijeniti ukupno 12 električnih lokomotiva koje su vlasništvo ŽFBiH.

S druge strane, Uprava firme žalila se na rješenje o zapljeni imovine, kao i na presudu, iako je odluka da se dug vrati pravosnažna i na nju nije bilo prava žalbe. Džafić je tako za pisanje žalbe angažirao pravnike te i za to dodatno bacio državni novac.

Kako se oduševljeni Džafić 2012. godine vozao u „Končaru“

Džafić prije šest godina tvrdio da je voz u odličnom stanju

Zanimljivo je da je Džafić u žalbi napisao da voz nije u ispravnom stanju, a jedan je od direktora koji je 2012. godine, uz tadašnjeg čelnika firme Nedžada Osmanagića, javno hvalio puštanje voza u saobraćaj. Promotivno se vozajući tada pred kamerama u „Končaru”, oduševljeno je izjavljivao da imamo moderan voz koji je u odličnom stanju.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.