ZENIČKA OBILAZNICA

Autoceste FBiH: Iz medija smo saznali da trebamo dobiti Rješenje o zabrani korištenja dionice

Na samomo početku reagovanja Autocesta FBiH na medijska izvještavanja o dionici Zenica sjever - Zenica jug kazali su da je to do sada najzahtjevniji projekat izgradnje autoceste na Koridoru 5C, uzimajući u obzir klizišta i izuzetno kompleksne geo-mor

Autoceste FBiH. Arhiv

Piše: D. H.

8.12.2020

Nakon medijskih natpisao o zatvaranju dionice Zenica sjever - Zenica jug danas su se po prvi put na ovu temu očitovale i Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine istakavši da se u ovakvom političkom ambijentu svaka uspješna priča pokušava pretvoriti u suprotnost.

Na samomo početku reagovanja Autocesta FBiH na medijska izvještavanja o dionici Zenica sjever - Zenica jug kazali su da je to do sada najzahtjevniji projekat izgradnje autoceste na Koridoru 5C, uzimajući u obzir klizišta i izuzetno kompleksne geo-morfološke karakteristike tla.

- U realizaciji projekta učestvovali su eminentni domaći i međunarodni eksperti, kao i inženjeri JP Autocesta FBiH, kako bi se pronašla optimalna trajna geo-tehnička rješenja za izgradnju dionice u datim okolnostima. U tom procesu, domaće i strane firme koje su izvodile radove, pokazale su izuzetnu tehničku i profesionalnu sposobnost uz primjenu najsavremenije opreme, tehnoloških procesa i signurnosnih standarda. U spomenutim okolnostima, uspješan završetak izgradnje ove dionice autoceste, predstavlja ogroman građevinski poduhvat. Međutim, nama je jasno da u današnjem političkom ambijentu, svaka uspješna priča se pokušava pretvoriti u svoju suprotnost, stoji na početku reakcije Autocesta FBiH.

Nadalje ističu da su dobili od nadzornog inženjera potvrdu o preuzimanju radova na ovoj dionici u kojoj se navodi da je izvođač izvršio radove u skladu sa ugovorom, osim nekih manjih nedovršenih radova i nedostataka koji ni na koji način ne utiču na korištenje autoceste u svrhu za koju je ista namjenjena.

- Ugovor za izgradnju ove dionice, pored izgradnje autoceste na Koridoru 5C, podrazumijeva uređenje pristupnih saobraćajnica, lokalnih cesta, uključujući i most preko rijeke Bosne koji povezuje Grad Zenicu sa glavnom gradskom magistralom uz pripadajući kružni tok, te se na tim pozicijama trenutno izvode radovi. Napominjemo da potvrda nadzornog inženjera, prema FIDIC Uslovima ugovaranja predstavlja uslov za početak eksploatacije autoceste. Isti uslovi ugovora također predviđaju i period u kojem se vrši monitoring svih parametara i opreme autoceste te otklanjaju eventualni nedostaci o trošku izvođača radova, dodaju iz Autocesta FBiH.

U nastavku reakcije navode da su nakon puštanja dionice autoceste Zenica sjever – Zenica jug uočeni određeni nedostaci na dilatacijama na mostu Klopče (jedan od sedam mostova na ovoj dionici) te da je ista zatvorena za saobraćaj.

- JP Autoceste naložilo je otklanjanje nedostataka i dodatna testiranja opreme, zajedno sa nadzornim inženjerom, nakon čega je potvrđena ispravnost ugrađene opreme. Nakon što smo iz medija saznali da, navodno, trebamo dobiti rješenje Federalne uprave za inspekcijske poslove o zabrani korištenja predmetne dionice, odlučili smo sačekati sa puštanjem u promet iste. Po eventalnom dobijanju spomenutog rješenja, JP Autoceste će zauzeti stav o istom, zaključili su iz Autocesta FBiH.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.