Bruketa: Razmjena među tržištima

Bruketa: Razmjena među tržištima

Kreativni direktor Agencije "Bruketa&Žinić OM"

EKSKLUZIV | Bruketa: Bosna je uvijek bila izvor talenata koji ostavljaju traga

Autor: Mladen DAKIĆ
25.08.2017 21:00
A
A
A

Davor Bruketa, kreativni direktor agencije "Bruketa&Žinić OM", dao je ekskluzivni intervju za "Dnevni avaz", a povod je predstojeći "Balcannes" koji će biti održan krajem septembra u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju. Novost je da će tada biti izabrano 25 top-projekata i dodijeljeno 7 nagrada najboljima iz čitave regije!

Šta očekujete ove godine od projekta "BalCannes"?

- Očekujem saznati kako iste oglašivačke projekte ocjenjuju oglašivači, kako novinari, a kako predstavnici agencija. Prvo je to natjecanje takvog tipa u svijetu, koliko mi je poznato.

Niz agencija

U Vašem intervjuu za "Avaz" prošle godine u junu rekli ste da su tržišta u regiji sama za sebe premalena i da se prirodno nadovezuju zbog oglašivača koji djeluju na više područja. Koliki je utjecaj projekta na tom uvezivanju?

- Na području regije djeluje čitav niz reklamnih agencija. „BalCannes" je zasigurno mjesto gdje su brojni oglašivači došli u doticaj s agencijama s drugih tržišta i nadamo se da će se ta razmjena među tržištima pojačati jer će omogućiti agencijama da se specijaliziraju za pojedine segmente. „BalCannes" nije samo fizičko mjesto susreta, već i digitalno mjesto gdje se tokom čitave godine mogu pregledavati studije slučaja i portfelji svih relevantnih agencija iz regije i gdje se može vidjeti kakva iskustva posjeduje svaka od pojedinih agencija.

Kakva su Vaša saznanja o oglašavanju, reklamiranju i marketingu u regiji, s akcentom na Bosnu i Hercegovinu?

- Svaka nacionalna oglasna scena reflektira stanje nacionalne ekonomije, pa tako i ono Bosne i Hercegovine. Bosna je uvijek bila izvor talenata koji ostavljaju traga na našoj industriji na razini cijele regije i šire, kao što u BiH djeluju agencije koje su aktivne na različitim tržištima, poput "Fabrike". Ne manje važno, u BiH je ove godine stigao i prvi kanski lav i to je fantastično.

U žiriju će biti 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku, i to je novost. Zašto je to dobro?

- Prisustvo različitih stručnjaka u „BalCannes" žiriju pružit će nam cjelovitu sliku industrije, reflektirat će razmišljanja različitih dijelova te industrije, ne samo jedan kut gledanja uobičajen za većinu sličnih natjecanja.

Malo i o agenciji "Bruketa&Žinić", koji su novi projekti?

- Novost je da smo ovog ljeta pojačali svoj digitalni tim stručnjacima iz jednog od najjačih odjela digitalnog marketinga u regiji, onog iz „Agrokora". Novi agencijski digitalni direktor je Ivan Kovačević, koji je donedavno bio direktor digitalnog marketinga koncerna „Agrokor", a pridružili su mu se Dario Drmač, osnivač i dugogodišnji rukovoditelj digitalnog odjela „Unexa", zatim priznati web-analitičar s više od 20 godina iskustva Robert Petković, Andrea Svilokos, donedavna rukovoditeljica digitalnog marketinga „Konzuma", te je segment Google i Facebook oglašavanja pojačala Dubravka Srkulj, također iz „Agrokora".

Dvije nagrade

U posljednjih nekoliko mjeseci osvojili smo dvije nagrade u Londonu, za najbolji projekt tiskanih komunikacija na Design WeekuteD&AD olovku. Naša sestrinska agencija „Brigada", specijalizirana za prodajne i poslovne prostore, probija se na međunarodno tržište, u Londonu i Moskvi, a posljednjih mjeseci realizirali su prodajni koncept „Addikobankexpress" za cijelu regiju, pa je i u sarajevskoj Ferhadiji nedavno otvorena nova poslovnica na kojoj su radili.


Spajanja s WPP-ovom Grey grupom

Negdje u martu objavili smo da ste postigli dogovor s najvećom svjetskom komunikacijskom grupacijom WPP o njihovom investiranju u agenciju i da je to prva investicija ovakve vrste u Hrvatskoj.

- Iako je proces spajanja s WPP-ovom Grey grupom još u tijeku i uskoro će biti dovršen, već radimo za Greyeve klijente po Evropi. Ovim spajanjem na projektima za klijente povezujemo našu kreativnost s alatima i insightima koje pruža globalna WPP mreža.