Dugogodišnja borba Tuzlaka za stanove koje su kupili u zgradi „15. maj“ na Brčanskoj Malti jučer je rezultirala njihovim masovnim ulaskom u svoje nedovršene objekte.
Bio je to jedini način da stanove koje su potpuno isplatili Direkciji za izgradnju Tuzle, a koja je investitor i izvođač radova na zgradi, spase od otimanja prije nego što bude proglašen stečaj nad Direkcijom, što, po svaku cijenu, kako saznajemo, želi uraditi gradska administracija čiji je Direkcija dio.
- Mi smo ušli u stanove zato što je to jedini način da zaštitimo imovinu koju smo platili. Čuli smo da je Direkcija za izgradnju podnijela zahtjev za stečaj uz saglasnost načelnika Jasmina Imamovića i njegove administracije, a koji su duboko involvirani u njenu propast još od 2003. godine, kada je podignut kredit za gradnju Panonike. Sve to rade, a da nisu ispunili obaveze koje su preuzeli ugovorom o prodaji stanova.
- Prije dva dana tražili smo od Direkcije da nam, bez obzira na to što nisu ispunili obaveze po ugovoru, preda stanove u stanju u kakvom su, kako bismo mi svojim novcem dovršili radove koje oni nisu, na šta nam je direktorica, kakvog li cinizma, odgovorila da to neće učiniti jer „nije po zakonu“ – kaže za naš list Sevleta Avdić, jedan od kupaca stana u zgradi „15. maj“.
Atraktivne lokacije
Stanari koji su jučer ušli u nedovršene stanove u zgradi „15. maj“ iz njih, kažu, nemaju namjeru izaći dok Direkcija ne ispuni svoje obaveze. U protivnom, cijeli slučaj završit će na sudu. Hoće li ovo biti početak odmotavanja klupka i drugih nelegalnih radnji koje se vežu uz Direkciju za izgradnju Tuzle, posebno kada je u pitanju prodaja, ali i otimanje državnog zemljišta na najatraktivnijim lokacijama u gradu od graditelja bliskih politikama na vlasti, inače vrijednog milione maraka, saznat će se vrlo brzo.
Dugovi „Gipromu“
Jedan broj stanova u objektu „15. maj“ gradila je i građevinska firma „Giprom“ iz Tuzle. Toj kompaniji, kako saznajemo, kupci, za razliku od onih koji su stanove kupovali od Direkcije za izgradnju, duguju nekoliko stotina hiljada maraka.