LIFESTYLE

Hashtag napunio 10 godina: Ovako je sve počelo

Avaz.ba

23.8.2017

Oznaka hashtag na društvenim mrežama danas je zvanično napunila deset godina.

Prvi hashtag objavljen je 23. avgusta 2007. godine od strane Criss Messine koji je i tvorac ovog znaka. On je ideju za hashtagove pronašao dok je pokušavao da osmisli način kako da grupa ljudi lakše komunicira na Twitteru, piše "The Next Web".


Twitter je na drastičan način promijenio način na koji brendovi komuniciraju sa potrošačima. U današnje vrijeme potrošači samo jednim tweetom mogu da se povežu sa brendom koji izaberu. S druge strane, brendovi su brzo razumeli snagu hastagova i izgradili zajednice na Twitteru i kreirali načine da se povežu da njima.

Jedan od boljih primera je Coca Cola. Ova kompanija je prvi brend koji je lansirao Twitter emotikon uz hashtagu #ShareaCoke, a svojim korisnicima Twittera je omogućila da postave rekord u kampanji World's Largerst Cheers kroz kreativnu upotrebu hashtagova na Twitteru.


Twitter je mjesto na kojem ljudi mogu da zajedno da promjene svijet, kao što je to slučaj sa hashtagom #BlackLivesMatter. Međutim, kampanja koja je možda i najviše urodila plodom bila je kampanja kozmetičke kuće Dove #SpeakBeautiful koja je lansirana tokom dodele Oskara 2015. godine. Naime, kampanja je imala za cilj da umanji negativne konverzacije o izgledu dama na crvenom tepuhu. Rezultati su bili zapanjujući – 30 odsto manje negativnih konverzacija na internetu na ovu temu i 69 odsto pozitivnijih u odnosu na dodelu Oskara 2014. godine.

Hashtagovi su vrlo brzo prihvaćeni od strane korisnika i postali su deo mejnstrim kulture.

Messina sigurno nije mogao ni da pretpostavi koliko će hastagovi postati popularni i da će postati sastavni dio svih društvenih mreža današnjice.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.