Šapiro: Vozio skupocjeni crveni Porsche

SKANDALI Bivši broker Džoš Šapiro otkrio mračnu stranu Vol strita

Posao nije bio težak uz drogu i elitne prostitutke

Avaz.ba
12.04.2018 23:57
A
A
A

Njujorški broker Džoš Šapiro (Josh Shapiro), koji je devedesetih godina prošlog stoljeća trošio brdo novca, vozio skupocjeni crveni Porsche i imao osjećaj da zarada nikad neće stati, javno je progovorio o mračnoj strani Vol strita. Nakon što je odlučio okušati sreću u ovom poslu, Šapiro je vrlo brzo izgradio impresivnu karijeru.

Gina cure

Ured je, naime, bio podijeljen na dva dijela. Straga su se nalazili “cold calleri”, koji su bili odjeveni u prosječne košulje i kravate - ništa preskupo, dok su prednji dio činili brokeri, svi redom odjeveni u odijela brendova “Armani” i “Boss”. Upravo su oni imali glavnu riječ.

- S obzirom na nivo stresa, droga se konzumirala u velikim količinama. “Quaaludes” sam uzimao koliko god sam mogao, čak tri do četiri puta dnevno. Ako nisi pio alkohol, tablete su te činile samouvjerenim i arogantnim – navodi Šapiro.

Dodatna pogodnost ovakvog stila života, dodaje, bile su i “gina cure”, odnosno elitne prostitutke, koje su plaćali 500 dolara na sat, te ističe kako djevojkama nikad nije znao pravo ime, ali da su bile prelijepe, nalik srednjoškolskim navijačicama.

Najgori ljudi

Kao i kod većine ljudi kojima su karijere prioritet, Šapiro je ostajao sve duže na poslu, a sve manje vremena je provodio sa suprugom. Cijeli svoj život u tom periodu, kaže, podredio je poslu te mu se na kraju isplatilo, jer je odjednom i on nosio odijela “Armani”, cipele “Ferragamo” i kravate “Valentino”. No, kaže da se na kraju oslobodio ovisnosti o drogama, ženama, skupocjenim automobilima i odjeći te odlučio napustiti posao.

- To su bili najgori ljudi koje sam upoznao u životu, prodali bi svoju baku u sekundi - kaže Šapiro, koji je kompaniju za koju je radio napustio nekoliko mjeseci prije dolaska FBI-ja i njenog zatvaranja.

Kriminalne radnje

Šapiro je otkrio i kriminalne radnje na Vol stritu. Jedan od njih je pad dionica. Kad bi se, naime, dionice srušile, umjesto da jave klijentu da je došlo do kraha dionica, oni su, kaže, morali reći da je to dio trgovanja sa popustom. Naravno, bilo je djelotvorno, jer su svi uvijek htjeli zaraditi što više novca.