LIFESTYLE

Korisni savjeti za komunikaciju s ljutim klijentima

Avaz.ba

8.8.2017

Duboko udahnite. Ljuti klijenti, nezadovoljni korisnici, teški kupci... Svakodnevno na poslu komunicirate s klijentima koji su ljuti, nezadovoljni, agresivni? Kako preživjeti radni dan?

Donosimo vam pet praktičnih savjeta za komunikaciju s ljutim i teškim klijentima:

1. U svemu što činite služite se pozitivnim riječima i mislima;

2. Prije nego što nešto kažete, uvijek dobro promislite, zbog toga nikada nećete požaliti;

3. Neka vam cilj bude najviši mogući odnosi sa sobom i drugima;

4. Suzdržite se ogovaranja, izgovarajte samo riječi istine;

5. Budite uvijek svjesni svojih riječi, jednom izgovorene riječi nije moguće povući.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.