AUTO-MOTO

Svestranost pojačana sportskom dozom

NOVITETI KIA-ina nova linija cee'd GT Line

Redakcija

24.2.2015

KIA Motors će 3. marta na Salonu u Ženevi predstaviti sportsku liniju cee'd GT Line. Pored vidljivih dorada GT Line dobija i KIA-in novi 1,0-litarski T-GDI (turbobenzinski s direktnim ubrizgavanjem) motor i novi sedmostepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom.

Novi GT Line nudi sportski izgled nabrijane braće cee'd GT i pro_cee'd GT te svestranost običnih cee'dova. GT Line će biti na raspolaganju u sve tri varijante karoserije - kao petovratni cee'd, trovratni pro_cee'd i karavanski cee'd Sportswagon.

Tigrov nos

Vanjski ozgled GT Line nastavlja dizajnerski jezik cee'da GT, sa LED dnevnim svjetlima u obliku ledenih kocki i većih branika ispod KIA-ine karakteristične maske u obliku tigrovog nosa. Na zadnjem dijelu vozila kod peterovratnog cee'da i pro_cee'da izdvaja se GT branik i dvostruka ispušna cijev (svaka na svojoj strani), dok Sportswagon ima dvostruku ispušnu cijev na desnoj strani te zadnji difuzor. Sve tri GT Line varijante serijski su opremljene atraktivnim bočnim pragovima i zadnjim LED svjetlima te novim 17-inčnim aluminijskim naplacima.

Unutrašnjost cee'da GT Line upotpunjena je kvalitetnijim materijalima, sportskijim ambijentom, koji je inspirisan kabinom modela cee'd GT i pro_cee'd GT. GT Line može se pohvaliti prestižnijim sivim, bijelim i crnim tapacirungom, koji je prošiven sivim šavovima, brojnim GT Line logotipima širom kabine, te jednakim piano crnim i kožom presvučenim upravljačkim obručem i aluminijskim pedalama kakve su u sportskim GT modelima. Armaturna ploča je pored ostalog dobila i novo aluminijsko start-stop dugme za pokretanje motora, GT-ovski dizajn mjerača, osvjetljenje USB i aux-in priključaka te nove hromirane rubove ventilacijskih otvora i prekidača za podizanje stakala.

Moćan trocilindraš

Uz dolazak cee'd GT Linea KIA će predstaviti i potpuno novi 1.0 T-GDI motor. Radi se o vrlo moćnom trocilindrašu koji je napravljen s namjerom pružanja manje potrošnje goriva i emisija CO2, a vozaču će nuditi trenutni direktan odaziv. Ovaj motor proizvodi 120 KS i 172 Nm obrtnog momenta i nudi niže emisije CO2 u odnosu na 1.6 GDI motor iz standardnog cee'da. Između ostalog, serijski je opremljen štedljivim start-stop sistemom (ISG) i ručnim šestostepenim mjenjačem.

Dizelski 1.6 CRDi motor za potrebe GT Line varijanti dorađen je tako da je snaga sa 128 povećana na 133 KS, a obrtni moment sa 265 na 285 Nm. 

Početak prodaje cee'd GT Line širom Evrope planiran je krajem godine, a kao i svi ostali modeli KIA-e dolazit će s jedinstvenom fabričkom sedmogodišnjom garancijom (do 150.000 km).

Automatski DCT mjenjač 

KIA-in novi sedmostepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom (DCT) nudit će se kod GT Line varijanti sa 1,6-litarskim CRDi dizelskim motorom od 133 KS. Nudit će obrtni 
moment do 300 Nm, više nego kod šestostepenog automatskog mjenjača kojeg će zamijeniti.

mjenjac-kia

Mjenjač ke napravljen tako da pruža manju potrošnju goriva i sportskiju vožnju, karakterističnu za ručni prenos, ali i udobnost i uglađenost automatike.

Vozilo bi zahvaljujući njemu trebalo imati od tri do pet posto bolje ubrzanje, te pest do sedam posto nižu potrošnju goriva. 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.