KIA Motors će 3. marta na Salonu u Ženevi predstaviti sportsku liniju cee'd GT Line. Pored vidljivih dorada GT Line dobija i KIA-in novi 1,0-litarski T-GDI (turbobenzinski s direktnim ubrizgavanjem) motor i novi sedmostepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom.
Novi GT Line nudi sportski izgled nabrijane braće cee'd GT i pro_cee'd GT te svestranost običnih cee'dova. GT Line će biti na raspolaganju u sve tri varijante karoserije - kao petovratni cee'd, trovratni pro_cee'd i karavanski cee'd Sportswagon.
Tigrov nos
Vanjski ozgled GT Line nastavlja dizajnerski jezik cee'da GT, sa LED dnevnim svjetlima u obliku ledenih kocki i većih branika ispod KIA-ine karakteristične maske u obliku tigrovog nosa. Na zadnjem dijelu vozila kod peterovratnog cee'da i pro_cee'da izdvaja se GT branik i dvostruka ispušna cijev (svaka na svojoj strani), dok Sportswagon ima dvostruku ispušnu cijev na desnoj strani te zadnji difuzor. Sve tri GT Line varijante serijski su opremljene atraktivnim bočnim pragovima i zadnjim LED svjetlima te novim 17-inčnim aluminijskim naplacima.
Unutrašnjost cee'da GT Line upotpunjena je kvalitetnijim materijalima, sportskijim ambijentom, koji je inspirisan kabinom modela cee'd GT i pro_cee'd GT. GT Line može se pohvaliti prestižnijim sivim, bijelim i crnim tapacirungom, koji je prošiven sivim šavovima, brojnim GT Line logotipima širom kabine, te jednakim piano crnim i kožom presvučenim upravljačkim obručem i aluminijskim pedalama kakve su u sportskim GT modelima. Armaturna ploča je pored ostalog dobila i novo aluminijsko start-stop dugme za pokretanje motora, GT-ovski dizajn mjerača, osvjetljenje USB i aux-in priključaka te nove hromirane rubove ventilacijskih otvora i prekidača za podizanje stakala.
Moćan trocilindraš
Uz dolazak cee'd GT Linea KIA će predstaviti i potpuno novi 1.0 T-GDI motor. Radi se o vrlo moćnom trocilindrašu koji je napravljen s namjerom pružanja manje potrošnje goriva i emisija CO2, a vozaču će nuditi trenutni direktan odaziv. Ovaj motor proizvodi 120 KS i 172 Nm obrtnog momenta i nudi niže emisije CO2 u odnosu na 1.6 GDI motor iz standardnog cee'da. Između ostalog, serijski je opremljen štedljivim start-stop sistemom (ISG) i ručnim šestostepenim mjenjačem.
Dizelski 1.6 CRDi motor za potrebe GT Line varijanti dorađen je tako da je snaga sa 128 povećana na 133 KS, a obrtni moment sa 265 na 285 Nm.
Početak prodaje cee'd GT Line širom Evrope planiran je krajem godine, a kao i svi ostali modeli KIA-e dolazit će s jedinstvenom fabričkom sedmogodišnjom garancijom (do 150.000 km).
Automatski DCT mjenjač
KIA-in novi sedmostepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom (DCT) nudit će se kod GT Line varijanti sa 1,6-litarskim CRDi dizelskim motorom od 133 KS. Nudit će obrtni
moment do 300 Nm, više nego kod šestostepenog automatskog mjenjača kojeg će zamijeniti.
Mjenjač ke napravljen tako da pruža manju potrošnju goriva i sportskiju vožnju, karakterističnu za ručni prenos, ali i udobnost i uglađenost automatike.
Vozilo bi zahvaljujući njemu trebalo imati od tri do pet posto bolje ubrzanje, te pest do sedam posto nižu potrošnju goriva.