Neki automobili napravljeni su da se ljudi voze u njima, a neki su napravljeni da ih ljudi voze i da im, osim što će ih prevesti od tačke A do tačke B, ponude fenomenalan osjećaj vožnje.
U najezdi modela ostalih premium proizvođača (Audi A7 i BMW serije 6), Mercedes je odlučio ponuditi tržištu jedan svoj takav, koji je samim izlaskom na tržište postavio nove standarde kada je riječ o luksuzu i užitku vožnje. Ne samo da se vozite u njemu nego da ga vozite i volite.
Udobnost i komfor
Mercedes CLS rezultat je sasvim drugačijeg pristupa, jer to nije samo ugodna direktorska krstarica, već moćna coupe limuzina za mlađe i sportske orijentirane osobe sa stilom, koje će same sjesti za volan i uživati u vožnji koju će im pružiti ova podatna mašina.
CLS dijeli istu mehaničku platformu kao i E-klasa, ali nudi veću dozu elegancije, kraljevskog komfora i izraženije sportske afinitete za ljubitelje dobre vožnje. Ima masku skrojenu po uzoru na CLA, ali i veće otvore u podnožju novog odbojnika te zatamnjene stražnje lampe.
U odnosu na prethodnu generaciju, koja je lansirana 2010. godine, CLS ima minimalističke promjene u izgledu, ali i nove motore i sofisticiranu tehnologiju. Za početak, recimo da svako prednje svjetlo (Multibeam LED) ima 24 svijetleće diode, koje se pojedinačno kontroliraju i koje, zahvaljujući povezanosti s GPS-om, na najbolji način osvjetljavaju svaki zavoj. Mogu punom snagom osvijetliti cestu dugu 485 metara!
Mada ima naglašene sportske osobine i nisku siluetu, CLS nudi visoku dozu komfora za četiri putnika (ovo je, ipak, coupe), koji na raspolaganju imaju čitav niz pretinaca, multimedijskih priključaka, ali i prtljažnik od velikih 475 litara. Sve je u službi vrhunske udobnosti, komfora i, prema potrebi, sportskog karaktera.
Niska pozicija
Unutrašnjost, koja je prekrcana komandama, obogaćena je još bogatijim multimedijskim sistemom te čitavim nizom najmoćnijih sistema današnjice. Automobil, tako, u serijskoj opremi ima sistem za pomoć vozaču i prevenciju sudara, sistem za detekciju umora vozača, veliki tablet s dijagonalom od 20,3 centimetra, infotainment i sistem za kontrolu automobila, “podrezani” upravljač (u AMG paketu) s Nappa kožom...
U vožnji, upravljač je mnogo osjetljiviji i prenosti mnogo više podataka o ponašanju točkova nego ranije. Po ovom pitanju, ali i zahvaljujući niskoj poziciji za volanom, CLS dosta odskače od E-klase. Izvanredni sedmostepeni automatski mjenjač, zavisno od načina vožnje, klatko i praktično mijenja i po nekoliko brzina kako bi se prilagodio potrebama vozača.
A opcije dodatne opreme su prebogate. No, moć i prestiž dolaze u osnovnoj.
Poslastica iz STARlinea
CLS je glavni i, vjerovatno, najjači eksponat salona kompanije STARline d.o.o., ovlaštenog prodajnog i servisnog centra Mercedes-Benza u BiH, smještenog u novoj industrijskoj zoni u Vogošći.
CLS 350 BlueTEC 4Matic košta 158.000 KM, a jasno je i zašto - zbog snažnog 3,0-litarskog motora od 265 konjskih snaga, s obrtnim momentom od fenomenalnih 620 Nm (ubrzanje do 100 km/h traje 6,2 sekunde) i sedmostepenog sekvencijalnog mjenjača. Svakako, tu je i prebogata oprema, u koju spada kožna unutrašnjost u crnoj boji, ukrasni elementi od piano laka, paket ogledala, Keyless-Go paket autorizacije vozača, paket protiv krađe, paket sistema asistencije za voznu traku u mrtvi ugao, aktivni asistent za parkiranje, sistem za prevenciju sudara, paket memorije, Command Online multimedia, grijana sjedišta, ambijentalno osvjetljenje, AMG line, Airmatic zračni ovjes... Poslastica vrhunske klase.
Inače, CLS 250 u osnovnoj opremi košta 115.376 KM.
24 Svijetleće diode u svakom prednjem svjetlu
115.376 KM cijena je osnovnog dizelskog modela