AUTO-MOTO

Ovo je Ford Mustang iz budućnosti

Avaz.ba

24.8.2017

Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+3

Ford Mustang – ikona koja već desetljećima žari i pali svijetom automobila, oko sebe skuplja ogroman broj entuzijasta, te puni naslovnice novina i internetskih portala zbog čestog skupljanja trotoara, ograda, rasvjetnih i telefonskih stupova i sličnih stvari koje oko ceste samo smetaju.

Nevezano uz to ponašaju li se vozači Mustanga poput „Manta-fahrera“ iz osamdesetih ili ne, ovaj je Ford apsolutna ikona koja se s tržišta ne planira povući tako skoro.

Uostalom, Ford je prije nekoliko dana najavio redizajniranu, ojačanu i opremljeniju inačicu aktualne generacije ovog retro-čudovišta, a dotična će s oznakom modela za 2018. godinu u prodaju krenuti već na jesen. Kako to obično biva, sitnih detalja i dorada na već poznatoj platformi ima mali milion i trebalo bi nakucati na hiljade slovnih znakova da ih se sve nabroji. 

Za početak su tu sitne dorade na karoseriji. Mahom se radi o optičkim detaljima koji na Mustang ostavljaju efekt lijepe srednjevječne žene nakon tretmana Botoxom. Dakle nešto lijepo je postalo još ljepše., pišu automobili.hr.

U tom dijelu priče o Mustangu iz budućnosti treba spomenuti dorađeni prednji kraj koji na sebi ponosno nosi nove farove, redizajnirani prednji branik, te poklopac motora koji je snižen za nekih 20mm. Zatim je tu i stražnji kraj koji u ovom redizajniranom obliku donosi crni stražnji difuzor, te crne pokrove oko zadnjih svjetala, a GT-verzija Mustanga dobiva i novo zadnje krilo.

Botoksirani će Mustang dobiti i nove dezene točkova od kojih vrijedi posebno istaći dezen nalik onome s kraja sedamdesetih, koje već godinama uspješno replicira i prodaje kompanija American Racing.

Dakle, ljepota možda jest u oku promatrača, ali se Mustang u svojoj redizajniranoj formi približio univerzalnom definiranju lijepog.

Interijer sa sobom donosi mali milion detalja. Neki će biti izrađeni od aluminija, a neki od karbona, ali svaki od njih bit će moguće skrojiti prema željama vlasnika. Global interijera je manje-više isti – moderan i istovremeno retro, te prepun kože, metala i fine plastike.

Od noviteta koje vrijedi posebno napomenuti tu je prvenstveno (opcionalan) ekran na kojem se „satići“ prikazuju u tri varijacije na temu: „normal“, „sport“ i „track“, te koji (opcionalno) zamjenjuje klasične instrumente. Zatim su tu raznorazni gumbići izvedeni u maniru „improved touch points“ ideologije. To u prijevodu znači da će svaki od njih biti napravljen apsolutno ergonomski, te od posebne meke plastike koja bi vozačima trebala biti izuzetno ugodna na dodir.

Na kraju priče o interijeru na popisu se nalazi i hrpa senzora koji možda neće biti vidljivi, ali bi trebali služiti svrsi., pišu automobili.hr.

Naravno, pod senzorima podrazumijevamo sisteme koji će vozačima pomagati da ostanu u saobraćajnoj traci, parkiraju bez problema, te prepoznavaju potencijalni sudar prije nego se on dogodi. Dakle, u budućnosti raznorazni mitinzi i eventi na kojima auto-entuzijasti imaju glavnu riječ više ne bi trebali biti toliko opasni zbog vozača Mustanga koji se svako toliko zabiju u nešto.

Što se motora tiče, najveća novina je u tome što se Ford odlučio „srednju“ opciju motorizacije maknuti iz ponude. Dakle „šestak“ zapremine 3,7 litara odlazi u historiju, dok na sceni ostaju kontroverzni 2,3-litarski „EcoBoost“ i onaj pravi američki stroj uobličen u V8 motor zapremine 5 litara.

Na potonjem se opako poradilo tokom posljednjih mjeseci, pa je optimizacijom i doradama narasla i snaga, te Mustang iz budućnosti broji ukupno 460 konja i 570 Nm maksimalnog okretnog momenta (buraz), što je za 25 konja i 20 „njutna“ više nego do sada.

Mjenjački sklop također je nov i broji ukupno 10 brzina. Razvijen je u kooperaciji s General Motorsom (što u prijevodu znači da Chevrolet Camaro ima isti takav na raspolaganju), a uz deset brzina i svu silu najnovijih tehnoloških rješenja, u Fordu se kunu u manju potrošnju goriva, te smanjene količine onih zločestih čestica koje ispušni sistem izbacuje u atmosferu.

Dakle idila.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.