AUTO-MOTO

Infiniti Q50 Premium 2.2D: Ekskluziva na japanski način

Piše: Avaz.ba

17.10.2017

Prije nekoliko sedmica Infiniti je zvanično zakoračio na naše tržište i tako automobile ovog brenda, koje mnogi više znaju iz američkih filmova nego iz naše stvarnosti, doveo pred bh. kupce.

Infiniti je luksuzni brend Nissana, koji za cilj ima ponuditi kupcima maksimum komfora, snage i udobnosti, sve u ekskluzivnom i reprezentativnom premium proizvodu koji ne cilja na svakoga, već za one probirljivije koji bi i dlaku cijepali na četvero. Ovaj japanski brend prvo je zakoračio u SAD, a kako je tamo naišao na odličan prijem, tako se i proširio po svijetu. I eto ga ovdje, tačnije, u kompaniji Grand Automotive, koja je ovlašteni prodavač i serviser za BiH.

Mamac za oči

Mada je prodaja Infinitija tek počela, provozali smo jedan od njegovih modela, profinjeni sportski sedan Q50, automobil koji u Evropi kreće u bitku s njemačkim premium modelima.  

Kao sama pojava, Q50 je zaista impresivan, pravi mamac za oči prolaznika. Ima neobične linije koje ga izdvajaju od okoline i nagovještavaju nešto novo i drugačije od mora Audija i Mercedesa.

Teško je Japancu tražiti zamjerku, naročito onda kada se potrudi da nešto napravi baš kako treba. Unutrašnjost automobila je odrađena fenomenalno, sa fascinantnim osjećajem za detalj, kroj i završnu obradu. U elegantnoj kabini s velikim kožnim površinama odmah se na prvi pogled izdvajaju dva ekrana na centralnoj konzoli postavljena jedan ispod drugog. Gornji osmoinčni služi za navigaciju i podešavanje postavki vozila, s komandama na grebenu, a donji od sedam inča namijenjen je infotainment sistemu. Za razliku od velike većine konkurenata, ovdje „normalne“ komande nisu sasvim iskorijenjene i snalaženje uglavnom nije teško.

Kada je riječ o ostalom, Japanci nisu izmišljali toplu vodu. Sve je kako treba da bude – čisto i pedantno. Vozaču je na raspolaganju instrumentalna tabla s centralno pozicioniranim manjim ekranom, ugodan upravljač s elektronskim podešavanjem i udobna sjedišta s memorijom i mnogobrojnim opcijama pomjeranja. Prostora je mnogo, i naprijed i natrag, dok je prtljažnik na visokom nivou (450 litara).  

Načini vožnje

Za pogon automobila brine se 2,2-litarski dizelski motor koji potpisuje Mercedes (to je zapravo 220 CDI). Brojke su uvjerljive - 170 konjskih snaga, 400 Nm obrtnog momenta i ubrzanje od 8,7 sekundi je više nego pristojno za lumuzinu s premium štihom. Snaga na zadnju osovinu prenosi se preko sedmostepenog automatskog mjenjača.

Vozaču su na raspolaganju četiri načina vožnje – standardni, sportski, snježni i individualni, koji podešavate sami. Općenito, za automobil se, nezavisno od modela vožnje, ne može reći da spada u bolide, no dobro je izbalansiran i uravnotežen, s dobrim kompromisom komfora i nastupa na cesti.

Ukupno gledajući, Q50 jeste dobar konkurent Nijemcima, s neupitnim kvalitetom i, s obzirom na sve, prihvatljivom cijenom.

Lična karta 

DIMENZIJE 

D/Š/V 4.790/1.820/1.445 

Masa 1.686 kg  

Prtljažnik 450 l 

Gume 225/50 R18

MOTOR I MJENJAČ

Zapremina 2.143 ccm

Snaga 170 KS/3.200

Moment 400 Nm/1.600

Mjenjač automatik, 7 brzina

NA CESTI

Maks. brzina 230 km/h

Ubrzanje 0-100 8,7 s

Prosječna potrošnja (grad/otv/komb): 5,7/3,9/4,5

OPREMA

Testni model: Sjedišta presvučena kožom, servo upravljač osjetljiv na brzinu, aktivna kontrola putanje vozila, nadzor pritiska u gumama, pomoć pri kretanju na uzbrdici, ABS, EBD, TCS, BA i VDC, blokada pokretanja motora, senzor za svjetla, LED zadnja svjetla, električni podizači prozora, enterijer u koži, Isofix, djeljiva zadnja klupa 60:40, Comfort paket, start stop sistem, kamera za vožnju unatrag, drive mode selector, Bluetooth, zračni jastuci s programiranim načinom rada, tempomat, limitator, elektropodesiva i grijana vanjska ogledala, halogena prednja svjetla, LED svjetla za maglu, Infiniti InTouch sistem upravljanja i podešavanja vozila, dva ekrana na dodir, USB, dvozonski automatski klima-uređaj, grijana prednja sjedišta, navigacioni sistem, 18-inčne aluminijske felge...

CIJENA

Testni model 70.900 KM 
Napomena: Cijene još nisu formirane

Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+4
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.