AUTO-MOTO

Deset automobila kojima se radujemo u 2018. godini

Avaz.ba

2.1.2018

Posljednjih 12 mjeseci bili su prilično uzbudljivi kada su u pitanju automobili. Sljedećih 12 četverotočkaša još bolje izgleda.

Aston Martin Vantage

Svjedoci smo o preporodu jedne kompanije, koja se pojavljuje iz decenije kada su se njegovi proizvodi preklapali i prokrčili jedan drugom put. Uspjeh zavisi od diferencijacije – stvaranje jasne dnevne svjetlosti između svakog stuba, i upravo je ovo pečat kod ove marke automobila. Promijenjena boja za lansiranje Vantage-a je samo početak promjena za ljude koji uživaju u umjetnosti brze vožnje. Za učinak od – 0-62mph u 3.6secs i 195mph flat-out,ztrba izdvojiti oko 134 hiljade eura.

McLaren Senna

Ovo je druga serija McLarenovog Ultimate Series-a, pet godina nakon što je P1 pomjerio granicu našeg razuma prirode. Sada ima ime – McLaren Senna. Bruno Senna, Aritonov nećak, bio je uključen u razvoj ove mašine, a njegova misija je da bude najznačajniji i najuspješniji automobil na svijetu. Za razliku od P1, ovo nije hibrid. Ovde nećete pronaći baterije ili e-motore. McLaren tvrdi da je težine od 1.198 kg.

Renault Megane RS

Novi RenaultSport Megane ima standardni pogon na sva četiri točka. Nijedna druga klasa trenutno ne nudi to. Kao i uvijek sa brzim Renaultovima, imate izbor Sport (mekših) ili Cup (tvrdih) modela. To je ono što se traži! Takođe imate mogućnost izbora mjenjača, sa automatskim, ručnim ili dvostrukim kvačilom, sa šest brzina, a kontrola lansiranja bi trebala da bude i brža. Motor je 1,8-litarski četvorocilindrični turbo, baš kao što ćete naći u novom Alpine A110 sportskom automobilu. Za sada, on proizvodi 276 KS i 287 lb ft, što znači da je samo malo snažniji od 2.0 litarskog turbo-a.

Ford Fiesta ST

Ovo je novi Ford Fiesta ST. Iako je možda sličan automobilu kojeg zamjenjuje, stvarno je potpuno novog dizajna. Mnogo noviteta poput direktnog ubrizgavanja goriva i dvostruke nezavisne varijabilne kalibracije pomažu da motor postane veoma efikasan, kažu iz Forda. Fiesta ST posjeduje dugme za kontrolu stabilnosti. Sistem za odabir pogona omogućiće režim rada Normal, Sport i Track za upravljanje, motor, kontrolu stabilnosti i čak buku motora, sa nečim što se zove Elektronsko poboljšanje zvuka. Sve u svemu, to je daleko višestruki automobil. Rečeno je da će novi Fiesta ST “pružiti širi spektar za kupce ovog automobila”.

Lamborghini Urus

Veliki točkovi i elegantan stil su prva asocijacija na Lamborghini Urus. Njegovi SUV rivali mu ne mogu parirati. Urus je zvanično najbrži SUV. Iskreno, bili bismo uznemireni da nije.

Suzuki Svift Sport

Lakši je i moćniji od poslednjeg modela. Novi dolazi sa poboljšanim specifikacijama. Prvo, biće težine samo 970 kg. To je masivna štednja od 80 kg naspram poslednjeg Svift Sporta. Lista tehničkih specifikacija je ozbiljno zrelija – možete imati adaptivni tempomat, asistenciju za upozorenje o startu i upozorenje ukoliko vozač zadrijema.

Singer / Villiams

Ukratko, jedan od Singer-ovih obnovljenih 911-ih je bio 11, a proizvod zajedničkog projekta sa Villiams Advanced Engineeringom bio je usmjeren na smanjenje težine i povećanje performansi. Singer je takođe sastavio neke od najslavnijih inženjera iz prošlosti Porschea, listu testova vozača poznatih ličnosti i promijenio svoje kočnice, pneumatike, točkove, mjenjače i vješalice za suspenziju. Motor je četverostruki ventil Porsche-a, četvoro-bregaste osovine, prirodnog usisavanja, 493bhp, hladnog-vazdušnog hlađenje, dizajniranog u saradnji sa Hans Mezger-om. Jednostavan šestostepeni manuelni priručnik koji je razvio Hevland šalje sve snage zadnjim gumama. Težina pada na čak 990 kg – odnos snage i težine se približava 500bhp po toni.

Alpine A110

Alpine A110 čini stvari drugačije. Bilo da to čini bolje ili lošije od Porsche Caimana, u suštini, to je sjajan auto, pravi eksponat male težine koji vas dovodi u pitanje tvrdnje skoro svake kompanije koja kaže da gradi lake automobile. Prelazi teške puteve sa posebnim potezom i agilitetom. To je sportski automobil bez opasnosti koji dokazuje da možete preokrenuti trend prema većim točkovima, većim kočnicama, više snage i više težine a još uvijek imate sposoban i uzbudljiv sportski automobil. Nema puno toga što se kreće na dva točka sa tako malo napora i tako malo utrošene energije, kao ovaj automobil. Da li će biti uspješan? Iskreno se nadamo, ali nadamo se i da će pokazati drugim markama automobila da se ništa nije promijenilo a da je ušteda težine važna i da se može postići. Kako se krećemo u eri električnih automobila sa teškim baterijskim komadima, ovo izgleda interesantno.

Rolls-Roice SUV

Očekuje se da izgleda sasvim drugačije od starog fantomskog modela. “Rolls-Roice je avanturista poput Lavrence of Arabia preko prostranstva neistraženih pustinja i planinskih linija”, kaže Rols. “Mi stvaramo automobil u najvećoj tradiciji naše marke.” Obećao je automobil koji je “u avanturističkom duhu Čarlsa Rolsa, jer se radi o posvećenosti Henrija Rojsa za inženjering i inovacije.” Međutim, izvan ovakvog sentimentizma, možemo očekivati da će ovaj SUV biti “magični tepih”.

BMV M8

BMV se vraća u Le Mans i radi to sa trkačkom verzijom novog kupea serije 8. Konkretnije, M8 verzije. Imali smo prilike da vidimo M8 GTE u testiranju ranije. I pored toga što nam pokazuje kako će izgledati trkački automobil, on nam takođe daje dobar pogled na putanju M8. Postoji nagovještaj agresije koju možemo očekivati od ove serije. Snaga i drumskog i trkačkog automobila vjerovatno će doći od turbopunjačkog V8 motora.

Video
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.