VOZILI SMO

Idealan za akciju i posao

Prave vrijednosti ovakvih vozila nalaze se unutra <195> Srednji red s tri odvojene sjedeće površine može odjednom prihvatiti tri dječije sjedalice, a naslon suvozačkog sjedišta preklapa se prema naprijed, čime se oslobađa prostor za duge predmete

Na svim pozicijama za sjedenje, a može ih biti sedam, vlada uzoran komfor

Piše: A. HADŽAGIĆ

17.10.2018

Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+16

S novim Peugeot Rifterom družili smo se na nacionalnoj prezentaciji u Neumu. Na tamošnjim smo se cestama uvjerili u sve prednosti ovakvih automobila koji su u većini slučajeva znatno praktičniji od pomalo razvikanih MPV vozila.  

Cijena na našem tržištu kreće se od 34.231 do 49.330 KM. 

Električno otvaranje

Novi Peugeot Rifter zapravo je 3. generacija popularnog Partnera. Putnička verzija je dobila novo, zvučno ime, dok je teretna verzija zadržala oznaku Partner. Skladno oblikovana karoserije dolazi s velikim staklenim plohama, čime putnici dobivaju još veći osjećaj prostranosti.  

Kada već spominjemo prozore, recimo da se oni na bočnim kliznim vratima otvaraju električnim putem, kao i prednji.

Prednji dio oblikovan je po istom kalupu kao svi noviji modeli francuskog proizvođača automobila pa je kao takav prepoznatljiv. Zbog nešto veće udaljenosti od tla, dobio se blagi crossover osjećaj, što se potencijalnim kupcima itekako dopada.  

Ali prave vrijednosti ovakvih vozila nalaze se unutra. Otvaranjem vrata ugleda se i-Cocpit, u novije vrijeme zaštitni znak Peugeota. Iza malog, gotovo četvrtastog volana nalaze se lako čitljivi instrumenti.

Centralnim dijelom kokpita dominira 8-inčni kolor ekran osjetljiv na dodir, ispod kojeg se nalaze elegantne komande klima-uređaja. Ručica manuelnog mjenjača dolazi u standardnom obliku, dok se komandiranje novim automatskim mjenjačem sa 8 stepeni prijenosa vrši preko okretnog prekidača... 

Maksimalno fleksibilan

Na svim pozicijama za sjedenje, a može ih biti sedam, vlada uzoran komfor. Očekivano, putnički je prostor maksimalno fleksibilan. Srednji red s tri odvojene sjedeće površine može odjednom prihvatiti tri dječije sjedalice, naslon suvozačkog sjedišta preklapa se prema naprijed, čime se oslobađa prostor za duge predmete, staklo na poklopcu prtljažnika podiže se neovisno o limenom dijelu vrata. 

Rifter se nudi u standardnoj (440 cm) i produženoj verziji sa 475 centimetara, a ovisno o odabranoj pogonskoj grupi i paketu opreme, može se dobiti po cijeni od 34.231 do 49.330 KM.

Nova generacija motora i mjenjača 

Na startu prodaje kupcima se nudi višestruko nagrađivani benzinac 1.2 PureTech sa 110 KS uparen s ručnim mjenjačem sa 5 stepeni prijenosa. Tokom 2019. u ponudu ulazi jača verzija sa 130 KS i automatskim mjenjačem sa 8 stepeni prijenosa.  

Ljubitelji dizalaša na raspolaganju imaju novi 1,5 dCi s tri nivoa snage - 75, 100 i 130 KS. Slabije verziju su uparene s ručnim mjenjačem sa 5 stepeni prijenosa, dok najjača verzija dolazi sa stepenom prijenosa više ili automatikom sa 8 brzina.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.