VOZILI SMO

Elegantan izgled, odlična izrada

Prednji i zadnji dio krase trenutno najmodernija LED svjetla

Piše: A. HADŽAGIĆ

25.1.2019

Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+4

Priliku za prve kilometre novim Peugeotom 508 dobili smo na nacionalnoj prezentaciji organiziranoj u Sarajevu. Već se i poslije kraće vožnje može reći da se zaista radi o pravom osvježenju u „D“ segmentu poslovnih limuzina, gdje suvereno vlada njemačka konkurencija.

Magnet za oči 

Iako „D“ segment automobila posljednjih desetak godina doživljava blagi, ali konstantan pad interesa kupaca, Peugeot se odlučio na hrabar potez - predstavljanje potpuno nove generacije modela 508. Tvorcima nove 508-ce bilo je jasno da se klasičnim, da ne kažemo dosadnim, rješenjima ne može zagolicati mašta potencijalnih kupaca pa se pribjeglo hrabrim dizajnerskim potezima.  

Elegantno-sportski oblikovana karoserija visoka je svega 140 centimetara pa kao takva direktno „napada“ atraktivni VW Arteon. Prednji i zadnji dio krase trenutno najmodernija LED svjetla, dok pogled s boka budi asocijacije na prava sportska vozila. U prilog tome idu i vrata karakteristična za kupe vozila - nema metalnog okvira prozora.  

Sve u svemu, Peugeot 508 je pravi magnet za oči. Slobodno bi se moglo reći da se radi o najljepšem predstavniku klase.

I unutrašnjost je, blago rečeno, atraktivna. Nova generacija i-kokpita podrazumijeva digitalnu instrument-tablu dijagonale 12,3 inča na kojoj se može prikazivati čak 6 različitih konfiguracija odabranih po želji vozača.  

Sportski, mali i prilično „mesnati“ volan zaravnan je na gornjem i donjem dijelu pa kao takav ne remeti pogled na digitalnu tablu. Centralni displej, kao sastavni dio armaturne ploče, dijagonale 10 inča dolazi u pomalo neobičnom formatu 8/3, što je daleko ljepše rješenje od onog koji podrazumijeva ugradnju displeja koji neprirodno strši na vrhu konzole.  

Ugrađeni materijali, kao i stepen finalne obrade na pragu su ulaska u prestižni premium segment. Razlika u općoj kvaliteti u odnosu na prošlu generaciju je očita. Oblik sjedišta predstavlja idealnu kombinaciju onih za sportsku vožnju i duga putovanja.

Dosta prostora

Vozač sjedi prilično nisko, što u kombinaciji s i-kokpitom stvara zaista jedinstven osjećaj. Zahvaljujući međuosovinskom razmaku od 2.793 mm, putnici na zadnjoj klupi imaju dosta prostora za noge, ali zbog padajuće linije krova ne i za glave. Situacija je puno bolja u karavanskoj verziji SW (karavan), koja na naše tržište stiže sredinom godine.

Novi Peugeot 508 već je dostupan BiH kupcima u rasponu cijena od 48,963 do 69,963 KM.

Ekološki podobni motori i izvrsni automatik EAT8 

Peugeot 508 na početku prodaje se nudi sa 1,6 litrenim THP benzincem s dva nivoa snage - 180 i 225 KS. Bez obzira na snagu, serijski dolazi automatski mjenjač EAT8. Ponuda dizelaša je nešto bogatija - 1,5 BlueHDI sa 130 KS i 2,0 HDI sa 160 i 180 KS.

Recimo da se slabiji dizelaš jedino može naručiti sa ručnim mjenjačem, dok su sve ostale verzije serijski opremljene sa EAT8 automatikom. Tokom testnih vožnji uvjerili smo se u sve kvalitete automatskog mjenjača. Odabir pravog stepena prijenosa u idealnom trenutku odvija se brzo i bez ikakvih trzaja. Sve u svemu, pogonske jedinice zaslužuju visoke ocjene. 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.