NJEMAČKA ZVIJER

Najnoviji Audi RS3 je veoma brz, ali Manhart dokazuje da može biti još brži

Standardni RS3 opremljen je 5-cilindričnim 2,5-litrenim turbo motorom sposobnim za 400 KS (294 kW). Zahvaljujući MHtronik Powerbox modulu, te brojke sada iznose impresivnijih 500 KS (368 kW)

Audijeva nova linija izgleda "monstruozno". MANHART

M. K.

5.6.2022

Posljednja generacija Audija RS3 jedan je od najbržih i najsnažnijih modela u kompaktnom segmentu, ali tuneri su dokazali, kao i uvijek, da postoji prostora za poboljšanje.

Manhart je predstavio paket tuninga za obje verzije novog RS3, piše Jutarnji.

Standardni RS3 opremljen je 5-cilindričnim 2,5-litrenim turbo motorom sposobnim za 400 KS (294 kW). Zahvaljujući MHtronik Powerbox modulu, te brojke sada iznose impresivnijih 500 KS (368 kW). Tuner nije objavio detaljne specifikacije, ali sigurni smo da će dodaci imati pozitivan učinak na performanse, potencijalno poboljšavajući već impresivno ubrzanje od 0-100 km/h od 3,8 sekundi.


Već na prvi pogled jasno je da se radi "bijesnom" automobilu. MANHART

Prvi Manhart RS3 500 još nije dovršen, pa je tuner sa sjedištem u Wuppertalu objavio set rendera kako bi pokazao kako će izgledati.

Vizualno, tvornički body kit RS3 već je bio prilično agresivan s masivnim usisnicima zraka i isklesanim branicima. Stoga je Manhart ograničio svoj doprinos na set zlatnih naljepnica, s prugama i akcentima koji donose izgled trkaćeg automobila.


Sportski enterijer. MANHART

Uz to, Manhart RS3 dobio je i set novih crnih 20-inčnih alu-naplataka Concave One. Osim toga, snižena je visina aktivnog ovjesa, čime je omogućeno bolje upravljanje.

Konačno, novi ispušni sustav od nehrđajućeg čelika s kontrolom ventila nudi bogatiji zvuk i prepoznatljive dvostruke ovalne ispušne cijevi RS modela.

Manhart prima prednarudžbe za tuning paket od vlasnika RS3 koji žele začiniti svoj hot hatch ili performance limuzinu.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.