HRVATSKA Predsjednički kandidat žestoko reagirao

Škoro napao „Novosti“ zbog teksta o nezakonitoj isplati

Dodao je da mu je „jasno da moraju odrađivati prljavi posao“

G. M.
12.07.2019 16:40

Škoru kritizirali u sedmičniku

Foto: Arhiv, Facebook

Predsjednički kandidat Miroslav Škoro u svojoj bogatoj biografiji ima i dvogodišnji direktorski staž u diskografskoj kući "Orfej", koja je bila u vlasništvu HRT-a.

Kako otkriva sedmičnik „Novosti“, Škoro je za kraj svog dvogodišnjeg staža, 1999. godine, dobio otpremninu od 350.000 kuna. No, na nju nije imao pravo, što je ustanovio Državni ured za reviziju u izvještaju objavljenom 2000. 

Škoro je reagirao na Facebooku na tekst iz „Novosti“.

- Kad ti Pupovčeve „Novosti“ daju ovakvu naslovnicu, to je najbolja referenca da si na pravom putu. A kad tu naslovnicu temelje na lažima i konstrukcijama, onda je to već posao za moje odvjetnike – napisao je Škoro.

Dodao je da mu je jasno „da se finansiraju iz državnog proračuna i da moraju odrađivati prljavi posao za svoje koalicijske partnere“.

 - Ali, raskrinkat ćemo ih na sudu i sav novac od tužbe uplatiti djeci poginulih hrvatskih branitelja. A brzo će doći trenutak kad će širitelji mržnje i lažnih vijesti biti skinuti s državnog proračuna i prepušteni izazovima tržišta - poručio je Škoro.

Oglasi

Komentari

NA VRH