RADE PUNIM TEMPOM

Kinezi neumorni: Pelješki most bi mogao biti u funkciji od marta naredne godine

Nakon što se fizički spoje dvije obale, slijede radovi na opremanju samog mosta kolničkim konstrukcijama i ogradama te se postavlja rasvjeta

Ukupna širina mosta iznosi 22,5 metara, a dug je 2,4 kilometra. Božo Radić / Cropix

Jutarnji.hr

25.6.2021

Ni temperature od gotovo 40 Celzijevih stepeni, koliko se ovih dana mjeri u dolini Neretve, ne mogu usporiti Kineze na gradilištu Pelješkog mosta.

Radovi na mostu teku predviđenom dinamikom, zavaruju se čelični segmenti između stupova i učvršćuju kose zatege. Spojeno je više od 70 posto rasponske konstrukcije mosta. U Hrvatskim cestama očekuju da će se Komarna i Brijesta spojiti oko Velike Gospe, možda i koji dan prije jer Kinezi rade danonoćno, piše Jutarnji.hr.

- Nakon što se fizički spoje dvije obale, slijede radovi na opremanju samog mosta kolničkim konstrukcijama i ogradama te se postavlja rasvjeta - kaže inžinjer Jere Šegedin, predstavnik Hrvatskih cesta.


Postavljaju se i ograde protiv vjetra. Božo Radić / Cropix

Ni to nije manje zahtjevan posao jer se postavljaju ograde protiv vjetra. Za zaštitu od udara bure i juga predviđena je ograda visine od 3,2 metra, pa vjetrovi ne bi trebali stvarati neprilike vozačima na Pelješkom mostu koji nije projektiran za prelazak pješaka.

- Svaka ograda je veća od kamiona pa vjetar ne bi trebao utjecati na odvijanje saobraćaja - istaknuo je Šegedin.

Ukupna širina mosta iznosi 22,5 metara, dug je 2,4 kilometra i visok 55 metara. Projektom su predviđene četiri saobraćajne trake, a prva bi vozila preko njega mogla preći već u martu sljedeće godine.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.