MODA

Istječe vrijeme za jedan od najpoznatijih brendova

Žene više kupuju kod konkurencije poput „ThirdLove“, „Lively“ i „American Eagle Outfitters“

G. M. / CNN

17.7.2019

Brend se oslanja na seksepil modela - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz

Sve manje ljudi kupuje rublje „Victoria’s Secret“, pa se čuveni brend našao u velikim problemima, a rukovodstvo ima sve manje vremena za spas kompanije, piše CNN.

Analitičar „Citigroupa“ Pol Lehuez (Paul Lejuez) snizio je preporuku za matičnu kompaniju brenda „L Brandsa“ (LB) s “kupovnog” na “neutralni” nivo.

On je umanjio ciljanu cijenu sa 35 na 27 dolara po dionici u ponedjeljak, navodeći zabrinutost da je “menadžment spor u provedbi značajnih promjena” s “kulturnim normama koje se odmiču” od kompanije.

„Victoria’s Secret“ se mučio da se prilagodi savremenim tokovima u formi i u marketingu.

Oslanjanje na push-up grudnjake je također odvraćalo kupce koji preferiraju suparničke prilagođene grudnjake (custom-fitted).

Žene više kupuju kod konkurencije poput „ThirdLove“, „Lively“ i „American Eagle Outfitters“ (AEO). Ove kompanije biraju udobnost umjesto seksepila.

Imajući to na umu, Lehuez kaže da je vrijeme da „Victoria’s Secret“ “usvoji inkluzivniji pristup”.

Drugim riječima, predlaže da se, umjesto ljepotica bez mane, takozvanih Viktorijinih anđela, posveti pažnja običnim ženama i njihovom komforu.

No, zabrinut je da je prekasno. Dodao je da će kompanija ispasti neautentična ako napokon napravi značajnu promjenu u svojoj marketinškoj strategiji i proizvodima.

Bilo bi to, kako smatra, teško balansiranje da se privuku kupci, a da se ne odbiju postojeće mušterije.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.