ODLUKE

Coca-cola prekida oglašavanje na društvenim mrežama

Trajat će najmanje 30 dana

Neko vrijeme bez oglašavanja. Arhiv

Avaz.ba

27.6.2020

Coca-Cola je objavila da će zaustaviti oglašavanje na svim društvenim mrežama na period od najmanje 30 dana. Firma je pojasnila da se ne pridružuje službenom bojkotu, ali da pauzira oglašavanje.

- U svijetu nema mjesta rasizmu i nema mjesta rasizma na društvenim mrežama. Ovo ćemo iskoristiti za novu procjenu naših pravila oglašavanja kako bismo utvrdili da li su potrebne revizije. Također očekujemo veću odgovornost i transparentnost od naših partnera na društvenim medijima, rekao je Džejms Kvinsi (James Quincey) predsjednik uprave ove kompanije.

Grupa od šest organizacija pozvala je kompanije da prekinu s oglašavanjem na Facebooku jer, kako tvrde, ova društvena mreža nije spriječila širenje rasističkog sadržaja, lažnih vijesti i sadržaja koji poziva na nasilje.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.