Ova 4 trenda u digitalnom marketingu mijenjaju sve

Sponzorisani tekst
24.05.2018 09:53
A
A
A

Obratite pažnju na ova četiri trenda u digitalnom marketingu, koji već danas mijenjaju način na koji se posluje, a u budućnosti će vjerovatno postati obavezan dio svake strategije. 

1. AR će ući u mejnstrim marketing

Proširena realnost je nešto o čemu se dosta govorilo u prethodnoj godini, a kako je ova tehnologija postala dostupna širokim masama, tako je poraslo i interesovanje za njenu upotrebu.

Stručnjaci iz kompanije „Infusion soft“ kažu: „Vidjet ćemo još pametnije i sofisticirane primjene tehnologije virtuelne i proširene stvarnosti u 2018. godini.“ Do 2021. godine, VR i AR saobraćaj će se povećati na 20 puta više od onoga što je bilo 2016. godine, prema istraživanjima kompanije Cisco.

Avanturistički brendovi već eksperimentišu sa AR-om za poboljšanje iskustva kupovine.

Kompanija IKEA je pokrenula svoj virtuelni katalog još 2013. godine, omogućavajući korisnicima da prije kupovine virtuelno smještaju namještaj u svoje kuće i vide kako se uklapa, koristeći mobilnu aplikaciju IKEA. Funkcija Yelp's Monocle, koja je prvi put pokrenuta 2009. godine, omogućava korisnicima da vide ocjene i preglede obližnjih prodavnica, lokala i kompanija preko kamere telefona.

Kako postaje dostupno sve više AR razvojnih alata, kao što je Appleov ARKit, očekuje se da će čak i manji biznisi početi da eksperimentišu marketinškim kampanjama koje su poboljšane upotrebom AR-a.

2. Vizuelna pretraga će promijeniti način na koji klijenti saznaju o vašem poslu

Tehnologija pretrage konačno uspijeva da uhvati korak sa potrebama korisnika, koji žude za pretraživačima koji odgovaraju i tekstualnim upitima i slikama.

Ovaj napredak u vizuelnom pretraživanju će promijeniti način na koji kupci susreću vaše poslovanje i vaše proizvode, kao i to gdje ih susreću, a marketinški stručnjaci će morati da budu spremni za ove promjene, kažu iz „Infusion soft“.

Pinterest je već postao moćna platforma za otkrivanje proizvoda zahvaljujući svojoj funkciji „Lens“ (objektiv). Sa Pinterest objektivom, korisnici mogu da snime fotografiju proizvoda koji im se dopada kako bi otkrili gdje mogu da ga kupe na internetu, da pronađu slične stavke ili pogledaju pinboarde komplementarnih stavki koje su pregledali drugi korisnici Pinteresta.

Ovo je vrijedna prilika za kompanije da svoje proizvode pokažu potencijalnim kupcima bez oslanjanja na plaćeno oglašavanje.

Slično, Amazonov CamFind također pomaže kupcima da lociraju neki predmet u masivnom inventaru Amazona tako što će snimati fotografiju. Google, naravno, prati ove korake i ulaže sve više napora u razvoj tehnologije vizuelne pretrage – Google Lens.

Ovo je tehnologija koja će telefonske kamere korisnika pretvoriti u alate za pretragu. Zahvaljujući vizuelnoj pretrazi, kompanije će imati još više mogućnosti da privuku pažnju potencijalnih kupaca i da im ponude proizvod koji im savršeno odgovara.

3. Live video-materijal postaje najbolji prijatelj marketinga sadržaja

Live streaming videomaterijal postaje suštinski dio skoro svake velike društvene platforme, a njegova popularnost ne pokazuje znake usporavanja.

Do 2021. saobraćaj live streaming videomaterijala će porasti 15 puta, prema istraživanjima kompanije Cisco.

Live video-sadržaj je otvorio vrata kompanijama da pokažu svoje lice koje stoji iza brenda. Gledaoci ne samo da tolerišu iskrenost i sirovost ove vrste sadržaja – oni je i očekuju i prihvataju.

Bez obzira na to da li se njima pokazuje šta se dešava „iza scene“, život u kancelariji ili virtuelna zabava, video-sadržaj uživo humanizuje vaš brend i gradi povjerenje među publikom na način na koji „uglađeniji“ i produkcijski skuplji sadržaj to ne može. Uz to, neposrednost live video-sadržaja navodi vašu publiku da ga zaista prati.

Budući da su sada Facebook, YouTube, Instagram i druge platforme pokrenule sopstvene direktne videosadržaje uživo, nikad nije bilo lakše za kompanije svih veličina da live streaming uključe u svoje marketinške strategije.

4. Aplikacije za razmjenu poruka će igrati još veću ulogu u korisničkom iskustvu

Najpopularnije aplikacije za razmjenu poruka na svijetu sada imaju veću korisničku bazu od najpopularnijih društvenih medija. Promjena se desila u 2015. godini, a brendovi počinju da shvataju šta to znači za iskustvo klijenata.

Aplikacije za razmjenu poruka pružaju timovima još privatniji, lični kanal za povezivanje sa klijentima – privatniji nego pisanje na stranici kompanije na Facebooku ili tvitovanje o brendu na Twitteru.

Aplikacije za razmjenu poruka ne služe samo za rješavanje žalbi. Usluge kao što su Kayak i Trulia koriste Facebook Messenger za to da korisnika spoje sa savršenim letom ili stanom, oslobađajući ih mukotrpnog pretraživanja na stranicama rezultata Google pretrage.

Starbucks, Pizza Hut i Lyft koriste prilagođene chatbotove da pojednostave proces naručivanja. Osim što su korisno sredstvo za prodaju, aplikacije za razmjenu poruka također su otvorile nove mogućnosti za marketing. Za brendove kao što su Sephora i Burberry, aplikacije predstavljaju glavno sredstvo preko koga korisnicima daju personalizovane prijedloge proizvoda i usmjeravaju korisnike prema korisnom sadržaju.

Ako želite da usavršite vještine kreiranja digitalnih strategija, internet-oglašavanja, upravljanja društvenim mrežama i drugim kanalima online komunikacije, više o tome možete da saznate na ovoj obuci za karijeru u digitalnom marketingu.