Foto: Ilustracija

USKORO DOSTUPNO Ova opcija se odnosi na jedan veliki problem

Nova opcija na Facebooku i Instagramu će mnoge neprijatno iznenaditi

Autor: Espreso.rs
01.08.2018 21:49
A
A
A

Već je opće poznato da vječno "skrolovanje" sadržaja na društvenim mrežama dovodi do otuđenosti i manjka komunikacije među ljudima, što ugrožava i naše zdravlje.

Zato je Facebook, zajedno sa Instagramom, odlučio da povodom toga uvede novu komponentu, koja će prvo biti predstavljena građanima SAD, a zatim i ostatku svijeta.

  • (Foto: Facebook/Screenshot)
  • (Foto: Facebook/Screenshot)

Osim što će prikazivati provedeno vrijeme, ova opcija će vam omogućiti i da postavite granicu - alarm će vas obavijestiti kada je isteklo vrijeme koje ste sebi dodjelili za boravak na mreži.

Ipak, alarm vas neće spriječiti da ako želite nastavite sa boravkom na Facebooku. Za to će vam ipak trebati snaga volje. 

Slično je sa Instagramom. Kada dođete do sadržaja starijeg od dva dana, društvena mreža će vam izbaciti obavještenje da ste "pretjerali".

Osim što će prikazivati provedeno vrijeme, ova opcija će vam omogućiti i da postavite granicu - alarm će vas obavijestiti kada je isteklo vrijeme koje ste sebi dodjelili za boravak na mreži.

Ipak, alarm vas neće spriječiti da ako želite nastavite sa boravkom na Facebooku. Za to će vam ipak trebati snaga volje. 

Slično je sa Instagramom. Kada dođete do sadržaja starijeg od dva dana, društvena mreža će vam izbaciti obavještenje da ste "pretjerali"

  • (Foto: Instagram/Screenshot)
  • (Foto: Instagram/Screenshot)

- Razumijevanje kako vrijeme provedeno online utiče na ljude je jako bitno, a kompanije moraju da budu iskrene u vezi toga. Moramo biti dio rješenja. Shvatamo našu odgovornost ozbiljno - izjavio je CEO Instagrama Kevin Sajstrom (Kevin Systrom).

Ovo je ozbiljan problem, a uprkos ovim opcijama teško da će spriječiti ljude da po cio dan provode online.

Ipak, to što su velike kompanije spremne da ulože finansije kako bi pomogli u spriječavanju stvaranja zavisnosti je svakako prvi korak.

- Razumijevanje kako vrijeme provedeno online utiče na ljude je jako bitno, a kompanije moraju da budu iskrene u vezi toga. Moramo biti dio rješenja. Shvatamo našu odgovornost ozbiljno - izjavio je CEO Instagrama Kevin Sajstrom (Kevin Systrom).

Ovo je ozbiljan problem, a uprkos ovim opcijama teško da će spriječiti ljude da po cio dan provode online.

Ipak, to što su velike kompanije spremne da ulože finansije kako bi pomogli u spriječavanju stvaranja zavisnosti je svakako prvi korak.