USPJEH

"Hepokova" Željuša: Kad bi se redovi vinove loze nanizali, dosegnuli bi do Minhena

Piše: M.H.

3.7.2018

Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+3

Nekadašnji hercegovački gigant „Hepok“ iz Mostara, osnovan davne 1956. godine, predstavio je danas novo poglavlje u svom poslovanju.

Kompaniju je 2016. godine preuzela grupacija "Zeraa Agriculture Investment", koja je u vlasništvu istoimenog fonda iz Dubaija i otada do danas su u nekadašnji hercegovački kombinat uložili više od 20 miliona KM.

S ciljem predstavljanja nove poslovne vizije kompanije, brenda i novog asortimana proizvoda, danas je upriličen obilazak "Hepokove" plantaže sjeverno od Mostara, Željuše, kao i podruma Vinarije na Bišću polju.

Željuša je, inače, najveći vinograd u BiH, prostire se na 450 hektara zemljišta od čega je 240 hektara pod vinovom lozom, različitih sorti grožđa.

Na drugoj "Hepokovoj" plantaži, na samom ulazu u Blagaj, na 50-ak hektara uzgajaju dvije sorte.

Nedim Marić, direktor "Hepoka", je tokom obilaska plantaže Željuša, na kojoj osim autohtone žilavke i blatine uzgajaju još sedam sorti, kazao da je grožđe s ovog područja vrhunske kvalitete.

- S ove pozicije možemo vidjeti tek trećinu plantaže, no ona je tolika da kad bi se dužina redova nanizala, dosegnuli bi do Minhena - ponosno je istakao Marić.

Nakon obilaska plantaža, upriličena je i posjeta Vinariji.

Damir Ferović, direktor Grupacije "Zeraa Agriculture Investment", naveo je da je po preuzimanju "Hepoka" prioritet bio da se osigura kontinuitet u procesu proizvodnje a, nakon što su to uspjeli, sada je cilj "Hepok" razviti u jednu modernu i tehnološki naprednu kompaniju.

- Posljednju godinu intenzivirali smo više od 3 miliona u nabavku procesne opreme koja omugućava da proizvodimo kvalitetna i vrhunska vina i destilat velikog kvaliteta koji dalje koristimo u proizvodnji naših jakih alkoholnih pića i likera. Tu je i novi logo "Hepoka", koji predstavlja simbol Mostara, Stari most, u našoj verziji sačinjen od dvije autohtone sorte grožđa, žilavke i blatine - kazao je Ferović.

"Hepokovu" Vinariju obišao je i gradonačelnik Ljubo Bešlić, koji je kazao kako vjeruje da će ova kompanija, koja ima dugu i uspješnu prošlost, s novim brendom pronijeti slavno ime Mostara diljem svijeta kao što je to i ranije činila.

- Nadam se da će biti i novih zapošljavanja i da će time doprinijeti razvoju Mostara i BiH kao i ostanku mladih ljudi. Ovo je novi početak koji neće biti lagan i sigurno je izazov - zaključio je Bešlić.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.