TURISTIČKA ZAJEDNICA HNK Sajmovi kao dobra prilika za predstavljanje ponude

Od Madrida i Bratislave do Milana kako bi doveli goste

U Španiji će se predstaviti s kolegama iz Solina i Podgorice, a u Slovačkoj će biti prezentirana kompletna turistička ponuda Kantona

M. SMAJKIĆ
28.01.2019 19:48

Brdski biciklizam: Sve privlačniji turistima

Već tradicionalno, početkom godine širom Evrope budu organizirani brojni turistički sajmovi na kojima brojni akteri posjetiocima i potencijalnim gostima predstavljaju najbolje iz svoje ponude. 

Važan pokazatelj  

Da su mnogi od tih sajmova pokazatelj kakva će biti iduća sezona, znaju u Turističkoj zajednici Hercegovačko-neretvanskog kantona, čiji su se predstavnici ovih dana zaputili u Madrid i Bratislavu.

U Madridu će, na međunarodnom sajmu „Fitur“, zajedno s kolegama iz Solina i Podgorice, predstaviti projekt RiTour – „Valorizacija kulturne i prirodne baštine kroz prekograničnu saradnju urbanih turističkih destinacija na kraškim rijekama jadranskog bazena“, koji je finansiran sredstvima Evropske unije, a u Bratislavi će biti predstavljena kompletna turistička ponuda Kantona. 
  • Staza Buna: Dio projekta RiTour
    Staza Buna: Dio projekta RiTour

- Za Madrid smo pripremili vrlo atraktivan promotivni prospekt s informacijama o području rijeke Bune i fotografijama i zajedno s kolegama iz Solina i Podgorice potrudit ćemo se da u najboljem svjetlu predstavimo kompletan projekt. Jer, svima nam je cilj da privučemo španske turiste, a u uvjereni smo da za to imamo prave adute - kazao nam je Semir Temim, zamjenik direktora Turističke zajednice HNK.

Kako je naveo, u TZ HNK dobro su se pripremili i za nastup u Bratislavi. Iako su Slovaci, kazao je, česti gosti HNK, cilj je povećati broj dolazaka iz te zemlje, ali i Italije, gdje je Milano sljedeće odredište za nastup TZ HNK. 

Hit destinacija

- Skoro u pravilu, na svim su sajmovima pozitivne reakcije posjetilaca na naše područje, a mnogi Mostar označavaju kao hit turističku destinaciju. Naravno, u našim daljnjim promotivnim aktivnostima moramo usmjeriti pažnju na snažniji razvoj specifičnih oblika turizma kao što su brdsko-bicklistički, lovni, ribolovni, gastro, vinski, ruralni i drugi koji su sve zanimljiviji turistima – kaže Temim. 
  • Temim:  Imamo prave adute
    Temim: Imamo prave adute

Različite želje

Temim dodaje da su primijetili da se posljednjih godina želje gostiju polako mijenjaju.  

- Svi više njih uz razgledanje kulturno-historijskih znamenitosti žele uživati u dugim šetnjama kroz prirodu, biciklističkim rutama, probati naše tradicionalne specijalitete, poznata hercegovačka vina i slično - istakao je Temim. 

Oglasi

NA VRH