MANIFESTACIJE

U Bijeljini proizvode izlaže 60 učesnika iz BiH i regiona

Jedan od najslađih štandova na bijeljinskom sajmu

Piše: LJ. LJUBOJEVIĆ

20.5.2018

Bijeljina i Semberija sve više postaju značajni po turističkim potencijalima i ponudi koju nudi ova regija, izjavio je ministar trgovine i turizma u Vladi RS Predrag Gluhaković, otvarajući Deveti sajam turizma i gastrokulture “Bijeljina – turist” u Bijeljini na kome izlaže 60 izlagača iz BiH i zemalja regiona.

Velik potencijal

- Bijeljina ima već prepoznatljive sadržaje, kao što je Etno-selo “Stanišići”, ali ima potencijale i u lovnom, ribolovnom i vjerskom turizmu. Sve se to mora puno bolje marketinški predstaviti kako bi i ovaj sajam dobio međunarodni karakter - istakao je ministar Gluhaković.

Nada Jovanović, direktor Turističke organizacije RS, izjavila je da Bijeljina predstavlja ulaznu kapiju u RS, te da zbog blizine Beograda i međunarodnog aerodrome sve više turista dolazi u Bijeljinu i ovaj dio RS.

Drugog dana sajma bit će predstavljena jela i specijaliteti nacionalne kuhinje, a za taj dio sajma zaduženi su ugostiteljski objekti i proizvođači zdrave hrane. Na sajmu se mogu vidjeti i razne rukotvorine, pčelinji i mliječni te suhomesnati proizvodi.

Porodična tradicija

Među izlagačima je i ove godine Ermin Begić iz Donjeg Moštra kod Visokog, koji je predstavio prerađevine od mesa, ističući višedecenijsku porodičnu tradiciju bavljenja ovim poslom. 

 Najbolji promoteri  

- Turisti su najbolji promoteri ovog kraja. Strani turisti su zainteresovani za etno–sela, ali i za novootkrivena prirodna staništa, kao što jer “Gromiželj” i riba umbra krameri. Nadamo se i ove godine dolasku velikog broja turista u ove krajeve. Bijeljina ima odličan potencijal za razvoj seoskog turizma, što, također, treba iskoristiti - istakla je Jovanović.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.