Nakon što je prije nekoliko mjeseci završena gradnja Južne longitudinale, u Zagrebačkoj i Grbavičkoj ulici javili su se brojni problemi u saobraćaju, jer su pojedini izlazi i ulazi u ulice potpuno zatvoreni, a na pješačkim prijelazima napravljeni su alternativni pravci.
Različite informacije
Čim je ovaj dio longitudinale pušten u promet, pobunili su se vozači i građani koji žive u ulicama Emerika Bluma, Ljubljanskoj, Grbavičkoj, Travničkoj i Splitskoj.
Mnogi su se žalili i mjesnim zajednicama, a na ovaj problem ukazali su i vijećnici u Novom Sarajevu, jer su, osim vozača, ugroženi i pješaci.
Umjesto rasterećenja saobraćaja i očekivanog kvaliteta ceste, vijećnici su istaknuli da je napravljen samo veći problem, jer se u pojedine ulice ne može ući.
Foto: Arhiv (Koldžo: Ne rješava probleme)
No, umjesto da rješavaju probleme na koje građani ukazuju, načelnik općine Novo Sarajevo Nedžad Koldžo (SDA) i kantonalni ministar saobraćaja Jusuf Bubica (BPS) ponovo su se sukobili. Umjesto da rade, oni građanima čak daju i potpuno različite informacije!
- Ministarstvo je pokrenulo izradu projekta nove regulacije saobraćaja na svim saobraćajnicama i ulicama u zoni izgrađene Južne longitudinale. Trenutno se radi projekt za izlaz iz Ljubljanske ulice, kao i dio koji se odnosi na izlaz iz Grbavičke ulice – kazali su iz Općine.
Foto: Arhiv (Bubica: Radili stručnjaci)
No, Bubica je, s druge strane, kategoričan. Tvrdi da je napravljena brza cesta “u koju se ne može uključivati gdje ko stigne”.
Utjecajni pojedinci
- Ovakvo saobraćajno rješenje uradili su stručnjaci. Ukoliko se uradi novi projekt, to će biti samo dodatno trošenje novca. Ne vjerujem da će se raditi bilo kakve korekcije na longitudinali, jer su ti zahtjevi došli od pojedinaca koji su utjecajni, a koji prave pritisak na lokalnu zajednicu radi svog dobra - tvrdi Bubica.