SARAJEVO

Tramvajska pruga dotrajala, vozila moraju ići 10 na sat!

Direktor GRAS-a uputio alarmantno upozorenje Vladi KS

Autor:A. NALO

28.1.2015

Krajem prošle godine direktor preduzeća GRAS Avdo Vatrić urgentnim dopisom obavijestio je Vladu Kantona, s v. d. premijera Muhamedom Kozadrom (SDA) na čelu, da je stanje tramvajske pruge u glavnom gradu veoma loše!

Urađen remont

U Vatrićevom upozorenju može se nazrijeti i velika doza bojazni od teških nesreća. Dokument upućen ministrima u određenom smislu može se smatrati i alarmantnim upozorenjem.

- U djelimično dobrom stanju je samo gradski dio, na kojem je urađen remont. To je dionica od Marindvora do Baščaršije, odnosno S krivine. Na ostalim dijelovima pruga je veoma loša, a na pojedinim lokacijama čak i kritična! Kao posljedica loše pruge, na tramvajima često pucaju osovine i ramovi na obrtnim postoljima - stoji, između ostalog, u dopisu direktora Vatrića.

avdo-vatric1

Vatrić: Ne može se popraviti

Koliko je zaista alarmantna situacija, najbolje pokazuje to da se na pojedinim dionicama ne smije voziti brzo te da se preporučuje kretanje tramvaja od 10 kilometara na sat.

Betonski pragovi

- S obzirom na to da je stanje pruge veoma loše, organizaciona jedinica GRAS-a koja je zadužena za održavanje ne može mnogo toga uraditi da se popravi. Naime, da bi se tramvajska pruga dovela u zadovoljavajuće okvire, neophodno je uraditi remont, kako na dijelu pruge na betonskoj ploči tako i na pruzi postavljenoj na betonskim pragovima - obrazložio je Vatrić.

 

Čengić-Vila - Tehnička škola

Dionica od Čengić-Vile do Tehničke škole jedna je od najstarijih, potječe iz vremena Austro-Ugarske. Odvojak prema Željezničkoj stanici izgrađen je nakon Drugog svjetskog rata. Taj dio pruge u svim fazama gornjeg i donjeg stroja, kontaktne mreže, signalno-sigurnosnih postrojenja... vrlo je loš.

cvila-skola

S krivina - Baščaršija

Dionica od S krivine do Baščaršije, u oba smjera, sanirana je više puta u protekle četiri decenije. Na pojedinim potezima pruga je obnavljana tri puta uz primjenu različitih sistema šinskog oslanjanja i zatvaranja. Za rekonstrukciju su preostala dva poteza, a prvi je od S krivine do tramvajskog stajališta Marindvor.

skrivina-bascarsija

Čengić-vila - Ilidža
 

Današnji profil dionice Čengić-Vila - Ilidža izgrađen je prije više od 50 godina. Ukupna dužina dionice iznosi 12 kilometara. U proteklom periodu provedeni su samo simbolični zahvati na sanaciji i djelimičnoj rekonstrukciji pojedinih pružnih prijelaza i međustaničnog rastojanja Alipašin most - RTV dom.

cvila-ilidza

 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.