Nakon što je polovinom decembra prošle godine postavljena GRAS-ova rampa na Stupu, građani koji izbjegavaju da plate tramvajsku kartu, koja košta 1,60 KM, često pretrčavaju prometnu saobraćajnicu, ne vodeći računa ni o vlastitom životu.
Problem je, naime, u tome što oni koji nemaju novca za kartu u tramvaj ne mogu ući kroz pothodnik. Ali se zato usude pretrčati glavnu saobraćajnicu i na taj način doći do tramvajske stanice.
Pješački prijelaz
Kako je naša ekipa jučer zabilježila, mnogi građani ne znaju da se ne plaća prolaz kroz pothodnik, nego samo ulaz na stanicu.
No, iako je prije desetak dana upravo na ovom mjestu život izgubio jedan sugrađanin, mnogi i dalje prelaze ulicu gdje ne postoje pješački prelazi.
Foto: Avaz (Madžić: Opasan prijelaz)
Penzioner Vukašin Obradović rekao nam je da mnogi ne koriste pothodnik, jer većina nema novca da kupi kartu.
- Ovo je napravljeno upravo da bi se izbjegla tragedija. Žalosno je da nas je vlast dovela u situaciju da mnogi riskiraju život za 1,60 KM. Jedina olakšica penzionera je jeftiniji mjesečni kupon, ali šta će nezaposleni - ogorčen je Obradović.
Foto: Avaz (Obradović: Jeftiniji kuponi)
Sličnog je mišljenja i sugrađanin Amir Neradin, koji smatra da je tramvajska karta preskupa. Kaže da je mnogo bolja opcija pretrčati cestu nego platiti kartu za jednu ili dvije stanice.
Foto: Avaz (Neradin: Skupa karta)
- Ljudi za tri i 17 stanica plaćaju istu cijenu. Osim toga, starije ljude je strah da koriste pokretne stepenice i ne osjećaju se sigurno. Nadzorne kamere još nisu postavljene - rekao je Neradin.
Zaštitna ograda
Radmila Madžić kazala nam je da GRAS mora sniziti cijenu karata da se ne bi dogodila nova tragedija. Kako je istakla, ovaj opasni prijelaz neophodno je zaštititi visokim ogradama.
Radno vrijeme direktora
Iako nam se javio, direktor GRAS-a Avdo Vatrić nije bio raspoložen komentirati probleme građana. Kazao nam je da mu je radno vrijeme do 17 sati!?