SARAJEVO

PROJEKTI Betonske ograde samo na kritičnim stajalištima

Hoće li putnici biti sigurniji dok čekaju tramvaj

S. BIHORAC - E. BAKIĆ

20.8.2015

Da bi se povećao nivo sigurnosti putnika, na dva tramvajska stajališta radnici preduzeća "Rad" postavili su betonske ograde. Riječ je o stajalištima u Nedžarićima i na Dolac-Malti, gdje je do sada zabilježeno nekoliko saobraćajnih nesreća u kojima su vozila polomila zaštitnu aluminijsku ogradu. 

Kako nam je kazao portparol „Rada" Ahmed Đipa, naloge za postavljanje betonske ograde dobili su od Direkcije za puteve KS. 

Sigurnije i ekonomičnije

- Čekamo nalog za još neka stajališta gdje su česte saobraćajne nesreće. Zagradit ćemo i bočne strane stajališta da bismo spriječili nesavjesne građane da pretrčavaju ulicu pa će morati ići pješačkim prijelazom - dodao je Đipa. 

I iz Direkcije su nam potvrdili da će ovakva ograda biti izgrađena na još nekoliko stajališta.

- Prioriteti će biti kritična stajališta, kako to struka procijeni. Betonski zid će biti obložen takozvanim štampanim betonom da bi estetski lijepo izgledao. Planirano je postavljanje i rukohvata od inoksa - navela je Jasmina Olovčić iz Direkcije. 

radnici-na-terenu

Spriječiti pretrčavanja preko ulice

Naša ekipa bila je jučer u Nedžarićima, a sugrađani smatraju da će izgradnja betonskog zida utjecati na vozače da prilagode brzinu.

- Bit ćemo sigurniji dok čekamo tramvaj. Često se dešava da automobil završi na stajalištu, ugrozivši živote ljudi - rekao je Mušid Hodžić. 

Spriječiti nesreće 

Sugrađanin Zoran Đukić nada se da će biti ograđena i druga stajališta. 

- Gradskim ulicama voze bahati vozači koji ne gledaju na pješake i zbog toga je ovo dobra stvar - kazao nam je Đukić. 

Langof: Sigurnije rješenje 

Građevinski stručnjak Zlatko Langof smatra da je betonska ograda dobro rješenje. 

- Otpornija je od aluminijske, ali prilikom gradnje treba voditi računa da budu stabilni temelji. Ovo je sigurnije i ekonomičnije rješenje - rekao je Langof.  

Video
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.