Uprava preduzeća „Vodovoda i kanalizacije“ (ViK) u posljednje vrijeme ne prestaje šokirati Sarajlije. Prvo im u pola dana ili noći, bez ikakve najave, zavrne vodu i uvede redukcije, kako je bilo posljednjih mjeseci, a zatim im pošalje račune s enormno visokim iznosom.
Apsurdima i ogorčenjima nikad kraja. Budući da su za vrijeme najvećih redukcija dobili najviše račune, građani se s pravom pitaju plaćaju li zrak u cijevima koji se prilikom svakog isključenja očituje na vodomjerima ili ekipe za očitavanje ne urade dobro svoj posao, jer, prema njihovim računicama, ispade da mnoge Sarajlije imaju bazene i nemilice se razbacuju kubicima vode.
Tome svakodnevno svjedoče i brojni pozivi građana našoj redakciji, koji ukazuju na nepravdu koja im se čini, uočene nepravilnosti te prijavljuju mjesta gdje voda danima curi, a u vrijeme kada se grad bori za svaku kap... Vjerujemo da su zbog ovih istih problema itekako užareni telefoni i u Upravi i svim poslovnicama ViK-a.
- Ovo što ViK radi nije uredu, jer ja trošim skroz malo vode, a dobivam previsoke račune. Ne znam samo po kojem osnovu oni obračunavaju potrošnju vode. U stanu ne boravim po pola godine, stalno sam na terenu i opet svakog mjeseca dobivam jednako visoke račune - kazao je sugrađanin Hamdija Ibrahimbegović.
Punjenje kanistera
Svoje razočarenje ne krije ni sugrađanin Mehmed Ćosović, koji, također, tvrdi da su računi previsoki.
- Malo je reći da je ovo pljačka, ovo je otimačina! Nije mi jasno kako možemo potrošiti toliko kada moja porodica i ja skoro nikad nismo u kući. A da ne govorim da nam svakog dana nestaje vode. Sramota, svakog dana punimo kanistere zbog nestanka vode. Računi sve veći, a vode sve manje - istakao je Ćosović.
Tražiti reklamaciju
Kako su nama kazali građani, većina njih tražit će reklamaciju računa. Iz preduzeća “Vodovod i kanalizacija” jučer nam nisu odgovorili na upit koji smo poslali, u kojem smo zatražili objašnjenje za visoke račune koje su poslali građanima.