ISTRAŽUJEMO

Siromašne internetske stranice preduzeća ne nude svježe servisne informacije

Kad god su mi trebale informacije od ViK-a i GRAS-a, nikad ih nisam pronašla na njihovim internetskim stranicama, rekla Alić

Stranica GRAS-a ne radi već drugi dan

Piše: A. T. – E. P.

29.11.2018

Informacije o gradskom prijevozu, vodosnabdijevanju i grijanju građani često potraže na internetskim stranicama komunalnih preduzeća kako bi se na vrijeme informirali o eventualnim izmjenama. Međutim, dešava se da često budu uskraćeni za nova saopćenja, jer nadležne službe preduzeća ne posvećuju dovoljno vremena ažuriranju svojih stranica, a nerijetko i kasne s objavama.

Vanredne obavijesti

Neke od službenih stranica nisu u funkciji cijeli dan, kao što je to slučaj s preduzećem GRAS. Internetska stranica ovog preduzeća već dva dana nije u funkciji, tako da građani nisu u mogućnosti vidjeti nijednu obavijest. Inače, ova firma poprilično kasni s obavijestima kada su u pitanju izmjene u javnom prijevozu, dok red vožnji nije promijenjen godinama.

S obzirom na to da se u posljednje vrijeme svakodnevno dešavaju kvarovi koje otklanjaju ekipe preduzeća „Vodovod i kanalizacija“, nadležne službe vjerovatno su osjetile potrebu da redovno obavještavaju građane o prekidima u vodosnabdijevanju. S tim u vezi, u ovoj firmi su se probudili, jer su ranije na stranici obavješenja bila stara mjesecima.

Internetska stranica ViK-a

Primjer dobro ažurirane stranice je ona „Sarajevogasa“, gdje građani imaju pristup kako servisnim informacijama tako i brojnim aktivnostima koje provodi ova firma. Stranica preduzeća „Toplane“ također može poslužiti za primjer. Tu Sarajlije imaju priliku dobiti sve potrebne informacije za korisnike, pročitati razne novosti, ali pogledati i cjenovnik o isporučenoj toplotnoj energiji.

U „Sarajevogasu“ redovno ažuriraju stranicu

Iz preduzeća „Park“ puno više informacija objavljuju na svom Facebook profilu nego na internetskoj stranici. Na oficijelnoj stranici ovog preduzeća postavljene su vijesti za koje se ne zna koliko su stare jer nije naveden datum objave.


Nezadovoljni građani požalili su nam se kako se stranice ne ažuriraju redovno te da vijesti znaju mjesecima stajati nepromijenjene.


Sugrađanka Aldijana Pličanić kaže kako su stranice komunalnih preduzeća pasivne i da građani ne mogu saznati skoro ništa kada ih otvore.


Tehnička podrška

- Nedavno sam zvala preduzeće ViK za tehničku podršku na pet različitih brojeva koje sam pronašla na njihovoj stranici i niko mi se nije javio. „Toplane“, također, ne ažuriraju svoju stranicu – rekla je Pličanić.

Nezadovoljstvo zbog stranica nije skrivala ni Nina Alić.

- Nimalo nisam zadovoljna. Kad god su mi trebale informacije od ViK-a i GRAS-a, nikad ih nisam pronašla na njihovim stranama  – rekla je Alić.

Na stranici „Rada“ manje informacija od interesa za građane

Posljednja informacija na stranici komunalnog preduzeća „Rad“, objavljena prije 11 dana je vijest o međunarodnom kongresu na kojem je učešće uzela ova firma.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.