Za rekonstrukciju i opremanje šalter-sale u prostorijama Ministarstva unutrašnjih poslova (MUP) Tuzlanskog kantona u Tuzli, u kojoj građani od prošle sedmice mogu vaditi sve lične dokumente, uloženo je nešto više od 300.000 KM.
Kako je poručeno s jučerašnje pres-konferencije, godišnje se iz budžeta TK za najam prostorija u kojima su se izdavali lični dokumenti samo u Tuzli izdvajalo 60.000 maraka. Istaknuto je da je za prethodnih 15 godina po ovom osnovu ''BH Pošta'' za najam prostorija u Tuzli od MUP-a TK dobila gotovo milion KM.
- Nećemo stati na ovome. Nama je ostalo još šest općina u TK u kojima, također, stvaramo preduvjete, rješavamo imovinske odnose da bismo lokacije CIPS-a vratili u prostorije MUP-a i u njima. To su općine: Srebrenik, Gračanica, Živinice, Doboj-Istok, Čelić i Teočak - kazao je Husein Topčagić, ministar MUP-a TK.
Podsjetimo, od prošle sedmice građani Tuzle na jednom mjestu, u prostorijama MUP-a, mogu izvaditi ličnu kartu, pasoš, vozačku i saobraćajnu dozvolu, registrirati svoja motorna vozila te dobiti ostale lične dokumente.